Gå til innhold

Jeg har laget meg en blogg. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget meg en blogg om den designgeeken jeg er. Noe helt annet en å lage baby. Tenkte at det kunne være lurt å ha noe annet og tenke på en babylaging. Tror det er en lur ting. Kanskje det klaffer når jeg konsentrerer meg om noe helt annet. Her er en link for de som gidder. ;)http://designgeeken.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bloggen er "dagboken"min da=)

Skrevet

Det var en fin blogg ja. Litt annen type enn den jeg prøver på akkurat nå. Skal nok ordne en sånn en og når jeg får en ny data som ikke er fra dinosaurtida. Blir ikke med det første. Tar litt vel lang tid å ordne alt med denne jeg sitter på nå. Godt å ha skrive litt om hverdagen sin og. Fiiiin mage du har fått ja. Så du hadde lagt inn ett bilde der. ;)

Skrevet

tusen takk=)

synes det er kjekt å lese andres blogger jeg:)

Skrevet

Flere som har blogger? Synes det er så artig å lese :)

Skrevet

Uff, får nesten litt dårlig samvittighet. Jeg laget meg blogg i fjor i nov, men har desverre ikke fått ut så mye enda. Har vært så dårlig at jeg ikke har klart å gjøre noe med det.

Men bloggen min heter i hvertfall; http://niccoshus.blogspot.com/

Men jeg fikk litt inspirasjon jeg nå av å lese dette, så jeg får sette i gang igjen. Føler at overskuddet er der.

Skrevet

Så fine blogger dere har.

Lykke til med både blogg og babylaging Randis.

Stilig blogg du har.

Skal krysse fingrene for at det klaffer for deg nå.:-)

Har lest litt av det du har skrevet på bli gravid.

Skrevet

Nå kommer nr.tre. Det var en fin blogg. Skjønner godt at det stopper opp etter å ha begynt bloggen. Håper jeg klarer å fortsette å poste innlegg. Skal forandre litt på bloggen min med tiden. Mannen min skal legge til ekstra funksjoner og scroll down menyer og kategorier. Han er datageek. ;) Håper formen din tar seg opp slik at du får ny inspirasjon til å ordne litt blogg og sånt. ;)

Hei svanemamma, Artig og høre hva andre syns om bloggen min og ja, jeg håper at alt klaffer neste gang. Blir bra når vi får til å lage en frisk og fullbåren baby.

Må løpe.. Bleieskift på mister bare tiss i bleien. Tror nemlig ikke den eimen tilsier bare tiss. ;)

Skrevet

Jeg skal ordne to språk også etterhvert. Blir kult. Norsk og engelsk. Gleder meg til å gjøre noe kreativt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...