Gå til innhold

Jeg hater helsesøsteren min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte i dag at jeg var litt usikker på om jeg ville ta trippel-vaksinen på datteren min og begrunnet det med diverse litteratur jeg har lest, samt sett på programmer og har hørt av andre. Hun sa at jeg var i så fall den ENESTE moren som ikke ville vaksineren barnet sitt og det forstod hun ikke. Hun henviste meg til barneklinikken for å ta en titt på de barna som hadde fått kikhoste og se hva jeg sa då....!!! Jeg fortalte at jeg var skeptisk til kikhosteelementet etter å ha hørt om diverse bivirkninger i forhold til den. Hun sa den var de sitste årene blitt byttet ut en ny og bedre og ikke var farlig what so ever. Hun stilte meg til veggs og ba meg skrive ned alle "kildene" jeg refererte til og gi de til henne.... Kunne hun ikke bare vært litt mer imøtekommende? Nå har jeg no hvertfall ikke lyst å vaksinere henne.... :(

Lei meg og forvirret.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...er så digg med kjøtthuer i helsevesenet....dem skjønner gjerne ikke at den støter folk fra seg med sånn oppførsel.....men takk henne du...for at skepsisen din har beveget seg et hakk nermere vaksine-nekt.....ingen grunn til å bli usikker.....søk videre på nettet....fisk fram linker her......du er på vei mot en avgjørelse som er din egen.....så vær stolt over at du er en av de få igjen som tenker istede for å ledes av propaganda og frykt....

http://www.youtube.com/watch?v=vhYW2fP7GVs&feature=related

her er par linker....sikkert sett dem.....men greie.....

Skrevet

Hvorfor har barna på barneklinikken kikhoste hvis du er den eneste som ikke har vaksinert?

Høres ut som du har vært hos vår helsesøster...

Skrevet

Det er like trist hver gang disse hs ikke klarer å komme med vettu prat i forbindelse med vaksinering annet enn dødspropaganda...=(

Hadde de kanskje klart å snakket på dette i en annen form i tillegg til forståelse av motparten, så ville foreldre også vært mer åpen for dette med å ikke vaksinere.....

Slike hs burde blitt ristet og lært at folk er forskjellig i tillegg til at dette med vaksiner bare blir mer og mer opplyst blandt mange=)

Du trenger ikke skrive ned noe, du kan kun si nei!

Uansett lykke til og vær glad for at du klarer å stå på ditt når det gjelder dette=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dra tilbake til hs du og speil situasjonen. Be henne skrive under på et dokument hvor hun lover og garanterer at barnet ditt aldri blir syk av selve vaksineringen. Det vil hun aldri tørre å gjøre, den lusa :-)

Stå mot presset du, du er ikke eneste mamman som bruker huet slik hun insinuerer.....bare her inne er vi jo en håndfull mennesker som har tatt et valg som strider mot bærmen. Og det finnes mange der ute som har gjort det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...