to guttegull Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er ikke særlig glad i disse skapningene, iallefall ikke når det begynner å bli litt størrelse på de.. Det er spesielt mange på terassen vår, og utrolig mye spindelvev. Hvis jeg fjerner dette en dag, er det nesten like ille dagen etter.. Synes å huske at noen her inne snakket om et middel vi kunne bruke utendørs, som holdt spindelvev og kryp borte hele sommeren. Noen som kommer på hva det var? Blir hoppende glad hvis noen husker, eller har andre råd å komme med!
mammmma***fødeklar*** Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Heisann! Løp og kjøp Permetrin på spray boks. Koster ca 170 for en flaske, men rekker i massevis. Selges på Jernia, Plantasjen o.l. Spray på, bugsa dør og de holder seg også borte i uuuukesvis. Jeg sprayer rundt dører og vinduer, terasse etc, ikke spindel eller kryp:-) Nyt våren og sommeren:-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det er noe som heter Masta Kill som du kan prøve. Samboeren min kjøpte det i fjor. Jeg brukte det til å rydde tørkestativet ute når jeg skulle henge opp klær. Jeg sprayet med det i passasjen (mellom huset og uthuset) som jeg må igjennom for å komme til tørkestativet. Jeg sprayet med denne i alle vinduskarmer og rundt hele ytterdøren. Vi hadde max tre edderkopper inne her i fjor... Og edderkoppene falt som fluer fra tørkestativet når jeg sprayet der. Edderkopper og andre krypdyr er svært lite begeistret for ting med sitruslukt. Denne Masta Kill luktet som søt sitron. Så sammen med litt gift av noe slag, skal nok også sitron kunne gjøre susen =)
manne80 Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Er disse produktene forbeyggende? slik at om jeg sprayer ute rundt vinduer og dører så kommer mindre inn i hus? Bor i sokkel og plages veldig. Er de helseskadelige??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå