0406 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Husket jeg kjøpte de på helsekost men ikke helt hvordan de bruktes å sånn men kunne huske på jeg fant de på kjerringråd sidene så kopierte bare teksten jeg:) WILD YAM KAPSLER Jeg fikk anbefalt å ta Wild Yam kapsler. Gjerne dobbel dose. Disse skal tas i perioden etter eggløsning. Det er viktig at du vet nøyaktig når du har eggløsning, ettersom Wild Yam kan motvirke eggløsning dersom det tas i perioden før. Du bør ta kapslene i ca en uke, da kapslene heller ikke skal tas dersom du er gravid!
Venter en juli baby:) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Okei,da blir det vel lit vanskelig for meg å prøve dette. Jeg finner aldri ut når jeg har el.....det var veldig domt da!!! Men tusen takk for at du fant denne infoen for meg. Får du opp el dato på meg? 020172. klem
0406 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Får opp 11/12 mai. Du får kjøpe deg eggløsningstester da vettu å bruke i den tiden du tror du venter det. Jeg måtte det for å finne ut når jeg hadde det for trodde bestandig jeg hadde det my før enn det jeg hadde.
Venter en juli baby:) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har prøvd det meste,men finner den ikke. Så håper du har rett da...ser du om det kan klaffe denne pp da?
Venter en juli baby:) Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hvis du har en syklus på 28-29 dager,når skal jeg da evt starte med disse kapslene mener du?
*vilha2009baby* Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Er ikke lett det der med Wild Yam... Da jeg brukte dem forrige gang, fikk jeg ikke noen info om at jeg IKKE skulle bruke dem da og da, liksom..... Men spiren satt jo likevel. :-) I tillegg skulle jeg ta B-vitaminer(mannen også...) og noen anti-stress tabletter...
*vilha2009baby* Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/dios_vil.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå