Ny bebis? Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Vi skal ha fryseforsøk om jeg snart får mensen tilbake.... Mistet i uke 4+6 2 april, og håpet at jeg skulle fått mensen snart. Har sprengte bryster som jeg alltid har 1 uke før mensen, men ingenting skjer. jeg er ikke gravid. Jeg skal til UL 10 dager etter 1.mensdag. Hvor lenge etter den kontrollen blir det sannsynligvis innsetting? Når jeg har testet at jeg har eggløsning- må jeg inn til kontroll igjen før innsettingen også? Jeg liker ikke å ta så mye fri fra jobb - ingen som skal vite noe her i gården.....
Liza80 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei. På vårt forrige fryseforsøk satte de inn eggene tre dager etter UL-kontrollen. Om du må på flere kontroller eller ikke kommer an på om slimhinna er tykk nok eller ikke. Om den ikke er det, må den måles igjen en eller to dager senere. Lykke til!
Ny bebis? Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Kan de se på UL om eggløsningen er i gang, sånn at jeg kanskje slipper de eggltestene? Jeg er så lei av å vente. Men først må jo mensen komme.... Nå slipper jeg iallefall noe styr i 17 mai helgen. Kan likegodt vente en uke til for da er mannen min hjemme igjen også når innsettingen blir.
Ny bebis? Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Har forresten vanlig 28-30 dagers syklus, og sslimhinnene har "alltid" vært tykke. Det er mannen som er "problemet" her hos oss. (unnskyld uttrykket...)
Liza80 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok aldri noen eggl.test. Ikke sist og ikke nå. Men det kan være at de så det på UL. Det er to år siden siste forsøket vårt, så jeg husker ikke helt. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke tok noen eggl.test.
Ny bebis? Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Så bra - kanskje jeg slipper det jeg også. Jeg gleder meg sånn, men gruer meg litt også. Er redd for å miste, selv om den sjangsen er liten. jeg har tatt to forsøk. Ene gangen ble det tvillinger, og nå andre gangen ble jeg gravid men mistet. Så jeg håper og tror at jeg blir gravid og klarer å holde på det. jeg har kun 1+2 egg på frys - er litt nervøs for at de ikke klarer opptiningen også. Men kvaliteten var god da de ble fryst. Er visst nervøs for alt jeg - og det er jeg vanligvis ikke altså:-)
Liza80 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Vet akkurat hvordan du har det. Har hatt et negativt icsi-forsøk, men ble gravid på forrige fryseforsøk. Har bare to egg igjen på frys, og håper inderlig det klaffer. Hadde vært så deilig og sluppet alt styret ved et vanlig forsøk. Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå