Gå til innhold

April: Nyter alle vår/sommer solen om dagen?

Anbefalte innlegg

Her har det vært full fart ute hele dagen nesten. Planter blomster og ordner i hagen, for endelig har jeg en ordentlig stor og fin hage som behøver sitt stell. Gleder meg bare til lille mann har kommet ut sanrt så jeg orker å gjøre litt mer om gangen. Men nå begynner det å bli bra her hjemme.

Så teller vi bare ned dagene nå, det er bare 12 dager igjen til BF i dag.

Fortsetter under...

Ja, her har det vært skikkelig nydelig i det siste, så mye tid går til å være ute i hagen. Vi har satt opp litt stakittgjærde, og malt det, pluss plantet noen bærbusker og sådd en del grønsaksfrø. Så får vi se om det kommer noe opp til slutt.. hehe.. Hvis ikke så gir jeg opp hele greia. Prøvde i fjor også, uten heldig resultat..

Ellers har vi hatt stor feiring av treårsdagen i helgen som var. Samla hele familien vår til middag, nesten alle kunne komme, så vi var 17 stk til middag. Og til kaffe så inviterte vi alle tanter og onkler til gubben, og ble til slutt 28 stk!! -Det var veldig koselig! Og gubben dro ungene med ut på skattejakt i hagen og greier.. Så det var god stemning!

Til helgen skal vi til (litt utenfor) Ålesund i konfirmasjon, pluss hilse på slekta mi der oppe. Er vel nærmere 10 år siden jeg var der sist..

Guri land! Er det bare 10 dager igjen hos deg nå?? Kan jo skje noe når som helst da! Masse lykke til!! Nå må jeg aktivisere ettåringen min her.. Han er morgenfugl, og ikke redd for å vise det... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...