Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 hva synes dere om disse navnene?? E I R I K W I L L I A M J O N A S T O R J U S
*Urolig* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kan rangere de : Jonas William Torjus og Eirik liker jeg ikke
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Eirik: Har aldi likt får det bare ikke til:-( William: sånn OK likte det da jeg var yngre men har mistet sansen får det.. Jonas: VELDIG nydelig synd det er poppis, men synes virkelig det er vakkert! Torjus: En i klassen min het det men synes ikke noe om navnet men hver sin smak;) Det eneste jeg kunne vudert er Jonas (kresne meg hihi)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 William er nydelig. Jonas er fint. Liker ikke Torjus og Eirik.
prebs Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 1.Eirik - på lista mi, elsker det =) 2.Jonas - liker veldig godt 3.Torjus - helt ok 4.William - ikke såå glad i, helt greit
Gulp Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Liker kun Eirik, men det er til gjengjeld innmari flott!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Eirik er jeg bare utrolig lei av. Så mange som heter.. :-/ Jonas var vel veldig mye brukt i 2007.. William er tidløst og flott! Stemmer på det! Torjus er "rampenavn"..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Rangering: Torjus og William Eirik, men helst Erik Jonas
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 1. Jonas - fint, men litt oppbrukt 2. Eirik - fint, men liker Erik bedre 3. William - oppbrukt + litt hardt 4. Torjus - liker ikke så godt
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Eirik - kjedelig, men jeg har bare gode assosiasjoner da ;-) William - det er litt sånn midt på treet. Litt kjedelig det også. Jonas - njæ, liker ikke. Greier ikke helt sette fingeren på hvorfor.. Torjus - det er et tøft navn! Min favoritt her var helt klart Torjus! =)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Eirik er finest. Et tøft, norsk navn. Riktignok er Eirik mye brukt, men det er ikke et poppisnavn slik man nok kan si at f.eks William er. Eirik har vært mye brukt i mange, mange år, og er derfor klassisk. Torjus er også kult. Liker litt spesielle navn som samtidig har tradisjoner og ikke er hjemmelagde. Synes Torjus er litt uvant, men er sikker på at jeg hadde vent meg til det fort hvis jeg kjente en nydelig liten pjokk som bar navnet. Jonas er greit nok, men ettersom det var på navnetoppen i forfjor,ville jeg strøket det. William synes jeg er litt for poppis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå