Gå til innhold

Her er løsningen på snorkende menn!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har måttet ligge på hvert sitt rom til tider,pga at han snorker noe helt vannvittig!!! Så,for 14 dager siden kjøpte jeg en sånn snorke spray på helsekosten...selv om jeg ikke hadde helt troen på det... Gjett hvem som ikke har snorket en eneste gang,de 2 siste ukene? jo min kjære:-) Helt utrolig at ett så stort problem,kan løses så enkelt! Snorke sprayen heter ZEDOPOR, og inneholder bare naturlige ingrediender. Hvis den ikke virker,er det pengene tilbake garanti.Har hørt om andre også,som er blitt kvitt snorkingen med dette produktet. Så alle dere med snorkende menner,dette må prøves ;-) Lykke til!

Fortsetter under...

Skrevet

Takk for tips, det skal jeg jammen meg kjøpe til mannen min, for han snorker noe helt sykt...

Han har fått sånn snorkemaskin, og den funker greit den, men problemt er at han blir så forkjølet av den, og får lungebetennelse.

Men da får vi prøve den sprayen, og se om det hjelper...

Skrevet

Min mann fikk akupunktur...og vips så snorket ikke han mere :D

Men om han begynner igjen skal jeg prøve sprayen!!!

Skrevet

Tusen takk for tipset!! i morgen blir det løp og kjøp!!!!;)

Skrevet

Tusen takk for tips! Dette skal vi jammen prøve. Gubben snorker så fælt at jeg rømmer rommet i perioder....

Skrevet

*kremt*

kan gravide bruke den??

*flau*

Annonse

Skrevet

Er visst heller jeg som trenger denne sprayen her i huset, pr i dag... ;-)

Skrevet

Takk for tipset!!! Det skal vi jammen prøve:)

Skrevet

He he..Gravide kan bruke den etter avtale med lege,står det...

Skrevet

Vi har også prøvd en slik spray.Den het snorens (Vet ikke om det ble rett skrevet) Funka som snus :)

Skrevet

Kan melde om samme positive erfaring med ZEDOPOR! Har en samboer som også snorker noe voldsomt til tider! Han var tilfeldig med innom helsekosten da jeg oppdaget og foreslo å prøve denne! Helt utrolig nok, det hjalp utrolig! Nå er han dessverre fri og snorkingen er tilbake! Må bare få tak i mer av dette :-)

Skrevet

Hei,

Tusen takk for tipset!!!!

Må kjøpe imorgen!!!!!

Skrevet

En spray?? Det er jo helt utrolig.... :D

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Funket på min mann en periode, men så sluttet det å ha noen virkning, men var deilig så lenge det varte....

I dag skal han til øre/nese/hals-spesialist for å se om det er noe å få gjort med det!

Skrevet

Jippi! Snorke-tips har jeg bruk for!! Tusen takk! Skal rett til butikken å kjøpe. Noen sa forresten til meg at de stripsa du kan kjøpe på apoteket, som man fester over nesen,også funker bra. Men vi har altså ikke prøvd det.

Kanksje jeg nå kan slippe å bli beskyldt for å SLÅ samboeren min gjennom hele natta når han snorker! De mannfolka overdriver sånn, altså.... :)

Skrevet

Barnehageonklen til sønnen min skryter veldig av et nytt snorkeplaster han hadde kjøpt. Det hadde visst hjulpet noe helt utrolig. Kona han sover endelig om natta, sa han.

Det er kanskje greiere for gravide med sånn da man garantert ikke trenger ta det opp med legen sin først.

Skrevet

har vært å kjøpt idag!!!!! Hååååååååååper sånn at det virker!:-)

Skrevet

hehe.. skal kjøpe spray å plaster så får vi se:)

Skrevet

noen som vet om det er avhengighetsskapende??? Det er det min kjære er redd for.. hehe.!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Nei da, men ingen av delene funker på min mann. Men det er jo så absolutt verdt å prøve!

Skrevet

Det skal jeg kjøpe! Mannen min ble operert for snorking men snorker enda verre nå...

Skrevet

Du kan da ikke bytte ut en CPAP med en helsekostspray. Vet ingenting om sprayen, men man får CPAP fordi man trenger det. Man får ikke CPAP fordi man snorker men fordi det er usunt å ikke få nok oksygen om natten. Dårlig surstoffmetning om natten kan ha mange konsekvenser som økt risiko for hjerte-karsykdommer, diabetes, dagtidstrøtthet (med økt fare for ulykker ol) etc.

Dumt hvis han blir syk av den, men de kan dere sikkert få hjelp til. F.eks. lurt å bruke CPAP med fukter hvis dere ikke har det - da blir man vanligvis mindre plaget med forkjølelse osv. Og så er det viktig å rengjøre den skikkelig. Ville absolutt ikke byttet ut CPAP'en uten videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...