MK73 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet det er noen av dere som lurer på hvordan det gikk med meg - og det setter jeg stor pris på :-) Dessverre var magefølelsen rett, jeg fikk ikke gleden av å se en positiv test denne gangen heller. Jeg testet negativt igjen på rugedag 14 og samme dag kom mensen for fullt. Alle de annerledes erfaringene i denne rugeperioden var nok bare det - annerledes erfaringer. Så nå er vi fire år inn i løypa, og er ferdige i det offentlige. Jeg tenkte jeg skulle be om en oppsummerende samtale for å gå gjennom erfaringer og status. Så må samboeren og jeg finne ut om vi skal prøve oss på noen forsøk i det private eller om vi skal gå rett på adopsjon. Jeg kunne nok tenkte meg tre forsøk til - men jeg er ikke så sikker på om han er enig. Uansett kommer jeg til å være her mye mindre i en periode fremover. Jeg håper at dere alle lykkes og får ønskene deres oppfylt. Fortsett å ta godt vare på hverandre, og nyt våren!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Nei uff da.. dette var veldig trist å høre.. er tøff denne prosessen, men vi har en evne til å reise oss og komme tilbake, og det håper jeg dere også gjør.. og at dere velger 3 nye i det private og at dere lykkes!!!! Ta en pause, plei kjærligheten, ta vare på hverandre og nyt våren.. Stor trøsteklem og jeg skal krysse det jeg har for deg.. klem
Ann-ch. Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Huff,trist å høre. Sender over en stor trøsteklem og ønsker dere lykke til videre.
MK73 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk, Tullemor, Børnbøøøøøørn og Ann-Chr :-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har tenkt på, og håpet for, deg... Trist og høre at du ikke lyktes:(( Ønsker deg lykke til videre! Stor klem
MK73 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk, Frøya. Håper St.Petersburg blir svaret for dere!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Vet ikke om St.Petersburg er svaret for oss....Vi er sååååååå usikre.... Har enda ikke takket ja til forsamtalen 30. mai selv om jeg var supergira her om dagen...Har begynt og tenkt mer og mer på spanske klinikker, men jeg vet sannelig ikke. Venter nå på tilbakemld fra klinikker i Madrid, Alicante og Malaga, så får vi ta en endelig avgjørelse etter det. Håper du og mannen din blir enig om veien videre:) Klem
Abelone76 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Det var synd. Dette gamet er så urettferdig! Lykke til med videre forsøk eller adopsjon. Klem
Attekattenoa Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Stor trøsteklem fra meg, ønsker dere lykke til videre og håper virkelig at det lykkes for dere snart!!!=)=)
MK73 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2008 Tusen, tusen takk! Det er jammen godt å ha dere!!
lillelilly Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Kanskje de tilbyr deg ett forsøk til i det offentlige? Halve prisen av hva de tar i det private.... Vi er ferdige med våre tre, men fikk tilbud om ett til. Hadde da testet positivt på 3 av 8 innsettinger. Uansett hvilket valg dere tar vil jeg ønske lykke til!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Mitt første og foreløbig eneste førsøk hadde jeg i København, fordi min gyn anbefalte det private på det sterkeste, siden det da var nesten 2 års ventetid i det offentlige valgte vi det. Det ble satt inn 2 egg, og jeg er tvillingmamma nå.Lykke til med det dere velger, men visstnok er det stor konkurranse blandt private klinikker i København og de er veldig flinke der..
MK73 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk for gode tips, lillylilly og stinemin!
Tasim Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Å så leit MK73... Jeg har ikke vært så aktiv i det siste, men hadde jo håpet at det skulle gå bra med dere andre. Håper dere finner ut av hva dere vil videre. Uansett får dere ha lykke til. Klem
Raspberry Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Det var veldig trist å høre MK. Ønsker deg en god sommer. Håper du kan få litt fred i sjelen selv om det er vanskelig å ikke gruble på seg gnagsår. Lykke til med valget. Selv skal jeg ha forsøk nr to i august. Tenkte å bruke tiden fram til det på å bli slankere og i bedre form. Det kan visst muligens hjelpe, så det er vel verdt å prøve. Sor klem
nina er gravid;) Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 føler med deg,men ikke gi opp.masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå