minnie77 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 til en liten gutt:) Lurer på hva dere synes passer godt sammen med hans navn? Navnet bør ikke ha bokstaven "r" i seg..men om det perfekte navnet har den b okstaven så gjør det ingen ting:)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Første som slo meg var Sondre:-) Synes det er en nydelig kombinasjon. Hva med Stian? Eller Sebastian?:-) Ellers: Bendik Peter Jacob Magnus Eirik Sindre Jonas Jens Daniel Synes jeg passer til.
prebs Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Mads Ludvig Øyvind Ola Olav Nikolai Hans Emil Eivind Håkon Johan Johannes Nils er noen jeg synes passer. Simen er et koselig navn!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Det første som slo meg var også Sondre. Syns det passer veldig godt. Andre forslag: Jonas Jonatan William Benjamin Matias Tobias Noah Lukas Jakob Emil Må også nevne noen navn med r som jeg syns passer veldig godt. Oliver Viktor Markus Jesper Noen som fallt i smak?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Simen og Olaus Simen og Mathias Simen og Emil Simen og Even
mamma til Isak Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Simen og Stinius hadde vært fint sammen. Ellers Samuel Peter Jonathan Noah August Elias Amadeus Isak
Vicky 83 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Mine favoritter er Simen, Martin og Eirik. Synes spesielt Simen og Martin passer godt sammen.
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tenkte med en gang på Peder! :-) Her er noe andre jeg synes passer godt: Simen og Johannes Simen og Magnus Simen og Olav Simen og Isak Simen og Vebjørn Simen og Laurits Simen og Jørgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå