Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 ALT på dib som jeg liker er jo i enkeltes øyne harry! men jeg er ikke harry! overhodet ikke!! eller er det bare fordi de som svarer meg skikkeli sosser da?
Gjest dagdrømmer Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Blir lei av det der harrybegrepet jeg, skal man være redd for å være harry får men jo ikke gjort noen ting!! Noen liker campingferie med spikertelt og andre liker ryggsekkturer rundt i verden, man må da kunne gjøre de3t man liker uten å bli satt i bås for alt!! Hrmf!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Når noen sier at noe er harry tenker jeg at tingen er "noe som har hatt sin storhetstid".. Altså, sier noen at jeg har et harry navn - så tenker jeg at dette er et navn som var veldig populært over en kortere periode og som da brukes etter denne "storhetstiden" - da er det harry.. Hm.. =P
Gulosten™ Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Å gå på kjøpesenter i Adidas joggedress Å gå på kjøpesenter i Adidas joggedress og gå ut med vogna for å røyke Å kjøre gamle biler med sota ruter og terning/wunderbaum i speilet Å si masse stygge ord i en setning, gjerne kombinert med uintelligent innhold Å kle seg i Seilersko og høyvannsbukser (gjelder vel menn) Bart begynner faktisk å bli litt harry Røyke rullings og drikke alkohol til alle døgnets tider Sikkert mye mer..... hehe
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 nei, liker heller ikke begrepet harry, i den forstand. det er jo bare teit jo! det er jo knallkoselig å dra på camiping, er stili med barnevognskilt, å gjett hva! jeg liker oksesteik, og i min nevøs barndår, så ble jeg servert kylling-gryte! (og i vårt bryllup hadde vi reinkjøtt til middag!)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 hva du liker og ikke liker bryr jeg meg ikke om, men begrepet "harry" er vel noe sånt som "utdatert". fant dette påwww.ordboka.no: harry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 nå lurte jeg ikke da på hva du synes er harry, og når du synes ting er harry, så synes jeg du er litt snobb da... (jeg går overalt jeg vil i adidasjoggedress. jeg går på besøk i nattbuksa om jeg vil. ingen problem.) lurte bare på hva egentlig begrepet "harry" egentlig er..! for det er jo bare reinspikka tull jo!!!
Gulosten™ Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 "om er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé" Hvis ikke adidasklær er mote som er passé så vet ikke jeg...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Det er dårlig smak å bruke treningstøy til annet enn trening. Andre harry-fenomener: Danskebåten Shopping-turer til Sverige Charter-turer DDE Bart Løvstek med bernàise Syltynt nappa øyebryn Parfymer som er oppkalt etter en kjendis
___ Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Fra bokmålsordboka: harry: (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h-
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 hehe jeg klarer ikke forklare ordet harry bedre enn ordboka til poamin her.. men det eneste jeg syns er harry er grilldresser..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 så når man er harry så har man dårlig smak. ifølge hvem? jeg synes jo folk som er slavisk til dagens mote har dårlig smak, for dagens mote er forferdelig! de har jo dårlig smak i mine øyne, så da er de jo harry. synes folk som sminker seg har dårlig smak, hvorfor kline masse gugg i trynet sitt når man er pen fra før? de er jo også da harry i mine øyne da vel.. så, hvem bestemmer hva som er dårlig smak? flertallet? er ikke det litt teit? sånn egentlig? hvorfor skal vi ikke få gå i klær som er behagelige, som joggebukser, bare fordi mange som vi ikke kjenner som kansje sitter på andre siden av kloden, synes det er å ha dårlig smak?
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 Ikke bare dårlig smak, men smak som er utgått (men ikke kommet inn igjen) Du mener selvsagt hva du vil, men du kan ikke kontrollere hva andre skal mene ;-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 niks, jeg kan ikke kontrollere hva andre skal mene, derfor regner jeg med og forventer at ingan skal kunne kontrollere hva jeg skal mene... synes bare så mange er så dømmende, spes her inne, bare fordi DE ikke mener det samme... det er liksom ikke bra nok, når det ikke er det de liker.. skjønner?
___ Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 Tror man må lese hele settningen: "dårlig smak, som er preget av mote som er pase" Ellers enig med deg at dagens mote er gresselig. Mulig jeg er for gammel ;-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Sånn er jo bare livet. Vi har ulik smak og ulike preferanser. Mange - inkludert meg selv - er mye mer rett frem og ærlig her inne enn i virkeligheten. Er nok derfor du får alle fordommene servert på et fat ;-) For eksempel: Jeg syns tatoveringer med barnets navn + dato er skikkelig harry, men hvis en venninne hadde tatt en sånn ville jeg jo ikke sagt det til henne.
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Jeg som syns løvstek med bernaise er så godt... hihi
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Og jeg lurer på hva dagens mote egentlig er? *enda eldre enn dere* Synes folk går kledd som alltid jeg... ikke sett noe nytt.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 huff.. føler meg gammel jeg og da... enda jeg ikke er såååå gammel.. nei, takke meg til min joggebukse.. som ikke er adidas, men batistini. herremod! enda værre!! (skylder på at jeansen min idag ble offesielt for trang..)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. mai 2008 #22 Skrevet 5. mai 2008 Det er MYE som er harry i mine øyne, men det betyr jo ikke at jeg ser ned på folk, eller mener at de ikke burde gjøre det de gjør. Om de f.eks. trives med campingvogn så er jo det helt greit, og kjempefint for dem, selv om det er harry. Jeg synes f.eks. at barnevognskilt er grusomt harry, og kunne aldri tenkt meg å ha det selv. Men andre må for all del bare ha det så mye de vil! Jeg har nok sider som er kjempeharry i andres øyne, og forresten i mine egne også, men hva gjør vel det så lenge jeg trives med løvbiff og bernaise?
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 Dagens mote er vel ikke noe særlig, derfor ingen som går med den.. Haha.. Gatamoten her i byen er blant annet å brette opp olabuksa sånn at ankelen så vidt syns og sette strikk rundt... Lurer veldig på hvorfor de driver med det.. Også samme sveisen som Donna i de første sesongene av beverly hills 90210... Hehe.. jaja... I dag så jeg ei jente på bussen som hadde så utringa topp av puppene nesten datt ut. Hun mista en mynt og måtte plukke den opp, og da måtte hun holde på puppene så de ikke skulle dette ut...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Haha, det ble veldig langt, når alt jeg prøvde å si var at det er da helt greit å være litt harry!
Loglady Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 Den offisielle definisjonen har du alt fått, ser jeg. Legger til at når noe har vært harry lenge nok, går det over til å bli retro. Så hold ut, joggebuksa di blir nok i skuddet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå