Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er det slik at mensen IKKE komemr før jeg slutter på progesteron tilskuddet?? eller kan den komme nå disse dager uansett??
Nøtt Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk mensen på rugedag 13, mens jeg fremdeles brukte Crinone..
Chaiemae Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har fått mensen på rugedag 9 og 10 og har da fremdeles gått på progestan.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 det tror jeg nok ikke. Hørte at det var mange som ikek fikk mensen før rugedag 13-14, jeg er på rd 12 i dag. I tillegg har jeg vert inne på FF og sett på charter, der har jammen meg alle testet positiv på denne tiden, så det er nok over å ut. Men hadde vert greit å visst når jeg egentlig kan vente meg mensen, ser ut som det kan komme selv om jeg går på cyclogest
MK73 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Når man går på Crinone kommer den som oftest på tross av medisineringen (dvs mens du fremdeles tar Crinone), når man (ved fryseforsøk) går på Progynova/Progestan så får man oftest mensen først etter at medisineringen avsluttes.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Vet du hvordan det er når man går på cyclogest?
Ann-ch. Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 På mitt skriv fra Aleris står det at cyclogest kan utsette mens noen dager ved negativt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå