Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt skuffa, fikk "bare" ut 4 egg... Og så gjorde det vondt for bedøvelse er noe som ikke pleier å virke på meg... Håper bare at noen er befrukta imorra!

Deilig å være ferdig er det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det hørtes bra ut, men det er fordi jeg fikk det dårligste resultatet. tenk at du har 4 flotte egg:) da gjenstår det bare å se hvor mange som blir befruktet og om de deler seg fint.

masse lykke til

Skrevet

Hei Kirsty!

4 egg er flott og det er ikke antallet det kommer an på!! Ved vårt siste forsøk hadde vi kun 3 egg og bare 1 delte seg, men nå er jeg 14 uker på vei!! Lykke til!

:-)

Skrevet

Tror ikke kvantiteten har så mye å si i denne "geskjeften". Virker som det kan være mange egg uten at det nødvendigvis er mange som blir befruktet. Så godt å være ferdig!!! Blir spennende å høre hvordan det går med befruktninga =) Lykke til!!

Skrevet

Lykke til i morgen.. får håpe alle 4 er befruktet :o)) krysser fingre for deg..

Skrevet

Det var et kort innlegg jeg skrev ja... var i smerter hehe... bedre nå da. Det var skikkelig vondt det uttaket, men jeg må si jeg stolt av meg selv, og veldig glad for at det er over :-) Var kjemperedd idagtidlig da jeg ankom klinikken, og jeg spydde... flaut ja...Hun andre som var der, hun fikk en flott salig rus av beroligende og smertestillende. Jeg fikk mer av henne, men merket de ikke... så om det blir flere uttak skal jeg ha masse masse mer ja!

Håper jeg får gode nyheter imorra!

Skrevet

Så spennende å høre i morgen da!!

Husk at du bare trenger ett;-)

Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg synes også de 4 uttakene mine har vært super duper vondt.. auau og har fått godt med smertestillende.. men prøver liksom og ikke ta for mye også, for jeg blir såååååå dårlig etterpå.. hehe hva vi må igjennom for å oppleve en spire og få bli mor (kanskje).... uff..

Lykke lykke til..

Skrevet

Knall spennende - og husk 4 egg kan være 3 for mye....

;-)

Tvi tvi for befruktning.

Skrevet

Jeg fikk også ut bare 4 egg men alle ble befruktet og jeg er nå ruger på 2 stk og 2 på frys,så ikke fortvil:-) Masse lykke til!

Skrevet

Ann-Ch: Så bra at alle 4 ble befrukta :-) Da fikk jeg litt håp ja! De eggene dine må ha vært av flott kvalitet siden de alle ble befrukta!!!

Skrevet

På første IVF så skulle jeg hatt 6+ men jeg hadde startet el føtr egguttaket såp de greide bare å berge 2, men begge ble befrukta og var av prima kvalitet sa de. Menm det funket desverre ikke.

I dag hadde jeg uttak nr. 2 det ble 5 på meg så det er bare å vente til i morgen å se hvordan det går. Har hørt at det er lettere å få dårlig kvalitet dersom det er mange egg, så jeg tror du får 4 fine befrukta egg i morgen jeg, lykke til.

Skrevet

Fire holder i massevis! Du skal kanskje bare ha ett satt inn likevel, så du har mye å gå på.. Du har uansett kommet langt, krysser fingre og annet for optimal befruktning..

Skrevet

Gratulerer med 4 egg:0) Jeg xxxxxx fingrene for at alle er i topp form. Jeg skal selv ha uttak neste uke og er veldig spent. Masse lykke til nå.

Skrevet

Jeg var på uttak i dag, og fikk også bare ut 4 egg. Ble kjempeskuffet jeg også, hadde minst 8 eggposer og hadde selvfølgelig regnet med flere egg. Heldigvis gjorde det ikke så forferdelig vondt, syntes jeg. Dette er min først runde også-

Men det er jo hyggelig å høre av innlegg her at det ikke nødvendigvis er "kroken på døra" for forsøket om man har bare 4 egg. Så nå venter jeg spent på telefon i morgen før kl 12 for å høre om befruktning og deling har gått bra.

Har du fått vite hvordan det har gått med eggene dine, Kirsti-1.IVF?

Skrevet

bare 1 ble befrukta desverre... så håper det overlever og deler seg sånn det skal xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...