Cmoi Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Det var jo ikke vondt, bare litt ubehag med bedøvelses stikket. 9 egg:) ikke værst med bare 1 eggstokk i min alder:) Nå er det bare å vente på tlf i morgen ang befruktning og deling:) Innsett onsdag:)
Attekattenoa Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har tenkt på deg i dag! Vært så spent =) Godt å høre at alt gikk bra!! Må jo være helt supert at du hadde så mange egg!! Med bare én eggstokk =) Lykke til videre, skal krysse alt jeg har for at befruktningen går like bra - noe jeg er sikker på den gjør=)=)=)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Grattis med uttak.. og mange egg ) måtte alle bli befruktet og at gullegget er et av dem )) lykke til.
Ann-ch. Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Så flott med 9 egg:-) Ønsker deg lykke til med befruktning og innsetting.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Oioi, 9 egg! Det er flott det :-) Blir spennende imorra å få vite hvor mange er befruktet! Lykke til :-) Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå