Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 søskene heter: Anna, Frida, Mathias og Theodor. 4 mann blir også en liten jente:) Hva skal hun hete tro? Dette er sambos liste: Linn Marie Pia Tiril Hedda Dette er min liste: Kristina Lisa Mia Nora Katrina Oda Er ikke sikker på om alle passert like bra:-) Hva mener dere passer best??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Anna, Frida og Hedda passer jo veldig fint Eller Anna, Frida og Lydia Anna, Frida og Una Anna, Frida og Lona Anna, Frida og Liva
prebs Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville gitt henne en egen bokstav., og da blir favorittene mine: Hedda Kristina Nora Oda er også kjempefint, men er det litt likt Frida?
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hedda er min favoritt blant deres alternativ. Syns det passer best med de andre navna. Liker også Tiril, Pia, Mia, Nora og Oda.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk for svar! Nora liker ikke sambo og jeg liker ikke Pia:-( Det eneste jeg begjynner og like er Hedda:) Vanskelig dette;) tusen takk for hjelpen! HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 jeg foreslå Lydia og Liva til sambo og han likte dem:) Det gjør jeg også så nå står det mellom: Lydia, Liva og Hedda. Hvilket bør vi velge dere?? HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 *SøskNene *Begynne uten j *SeLVfølgelig og ikke sefølgelig Ellers synes jeg Anna, Frida, Mathias, Theodor og Annika er fine navn sammen.
maria isabell Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 lise og kathrine er fint,men med e bak:) gratulerer med nr 5:) vi ønsker minst 5 barn selv:) godt å se at det er flere som har mangen barn:)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Dere bare MÅ velge Lydia! Fantastisk vakkert, nydelig klang! Rett og slett utrolig pent! Hedda og Liva er kjedelige i forhold.. Liva blir "liv" og Hedda liker jeg ikke... LYDIA <3
alvilde Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 jeg elsker navnet tiril,så jeg stemmer på det:) men linn, marie å kristina var også fint:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Og Mathea Isabell tusen takk for det:) En stemme til Lydia. Annika er fint men kusinen heter det:-( og Anonym Jepps jeg hadde nok en del skrivefeil (Frida maste i bakgrunnen;) HI <3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 Okei en stemme til Linn, Marie og Kristine:-) HI
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns Lydia er fælt, vet ikke hvorfor, men har aldri fallt for det navnet. Jeg stemmer fortsatt på Hedda, syns det passer best til de andre navna. Liva er også pent, men liker Live bedre. Må bare få si at Tiril er utrolig tøft og spesielt, ikke så mange som heter det. Tiril er min favoritt foruten Hedda.
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Stemmer for Pia - et koselig og sjeldent navn nå til dags .-)
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Så først nå at Pia var uaktuelt... Liker ikke Hedda - det rimer på vedda... Setter Oda eller Marie som gode alternativer :-)
ohla Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Siden søstrene har navn som slutter på a, synes jeg kanskje at et navn som har en annen ending ville gi litt "variasjon", derfor stemmer jeg på Tiril, Marie og Live (istedet for Liva).
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Jeg stemmer for Tiril! Synes det passer godt inn i rekken, pluss at navnet ikke har a-ending slik de andre jentene, så da blir det også litt variasjon ;-) Dere hadde også andre fine navn på listene deres, som Linn, Kristina og Oda. Lydia er også fint, så det får 2.plass etter Tiril ;-) Men når det gjelder navnet Hedda, så jeg bare være helt ærlig og si at jeg synes jeg det er rett og slett fælt! Beklager..... Lykke til!! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Jeg stemmer for Hedda, men synes også Lydia passet godt. Kjempe fine navn dere har forresten. Aller stod på listen min når jeg gikk gravid med første mann. Han heter forresten Theodor. Sånn ellers vil jeg si jeg falt også for Kristina veldig godt. Synes det er vakkert også! Lykke til med valget, og legg inn ett lite innlegg når det er bestemt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå