Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Venter første gutt i Juni og tenker og tenker på navn.. fant ut at navnet øker i Danmark:) HVA SYNES DERE OM PELLE???
prebs Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jo, synes det er litt koselig. Må bare si det høyt noen ganger ; )
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes det er et dyrenavn, samt tenker å pelle seg i nesen...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Pelle er mest et kallenavn etter mine begreper. Hva med Per, Peter, Petter eller Peder, det er mer ordentlige mannfolknavn.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Vet om en liten gutt på ca to år som heter Pelle. Skal innrøme at jeg syntes navnet var litt uvant i begynnelsen. Jeg forbinder Pelle mest med kaniner, og tenker umiddelbart på Pelle Parafins Bøljeband. Pelle er ikke et navn jeg ville valgt, men jeg har ikke noe imot at andre kaller sønnen sin for Pelle.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Pelle er undulat, politibil, hotel cæsar og rampegutt. Jeg liker det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå