Gå til innhold

verdens_lykkeligste har født!

moden mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det ikke har dukket opp noen innlegg her ennå tar jeg meg den friheten å legge inn den gledelige meldingen jeg fikk i dag tidlig:

"Tobias og Erik kom til verden søndag 4 mai i 20-tiden. De var 2900 g og 2200 g. Alt vel med oss 4!"

Spennende dager vi har her nå! Så mange som har født de siste dagene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Godt å høre at alt er fint! Kos dere masse.

Skrevet

Gratulerer så mye til verdens_lykkeligste! Det er vel ingen tvil om at nicket passer veeeeeeldig godt nå! *Smiler*

Jeg synes det er veldig spennende å logge på her inne i disse dager. Særlig etter å ha truffet flere av dere, og nå som det er en tvilling-baby-boom...

Skrevet

Åååå gurimeg så gøy! Satt og tenkte på deg i går faktisk- at du sikkert ble neste kvinne ut! Gleder meg til rapport om du orker skrive. Er så spent på å høre mer! Gratulerer massevis!!!

Skrevet

Dæven ..her går det unna!!

Hun hadde termin dagen etter meg....skjønner jo det nermer seg nå gitt!

Gratulerer så masse fra oss alle tre!

Skrevet

Snakk om baby-boom om dagen! Gratulerer så mye med 2 fine gutter.

Litt festlig at flere jeg har rukket å møte på mine 2 treff så langt, har født... Det betyr at flere stadig rykker nærmer mållinja...

Skrevet

Gratulerer så mye, nå går det virkelig unna i juni-gjengen!

Skrevet

Stiiiilig!!! Og alle er så flinke - og det virker som alt går så fint med både mødre og babyer. Det gir mange positive følelser for tiden vi har i vente - vi som har et stykke igjen. GRATULERER!!!

Skrevet

Gratulerer sååååååååå masse. Flott at det er bra med alle fire. Så gøy når det noen jeg har møtt.

Skrevet

Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner!

Hurra hurra!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Tenk at jeg slo deg med en dag:-)

Gleder meg til å høre hva som skjedde,og trilleturer i nærområdet vårt!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Skrevet

Hei Oslo-71. GRATULERER!!! hjemme igjen?? Fortell når du har tid!!

Skrevet

Hei og takk for alle hilsener!

Vi fire er fortsatt på Ullevål, bor på en foreldrehybel på Barnesenteret. Eirik var litt liten og spinkel da han ble født, så han har vært lagt inn siden fødsel. Lavt blodsukker og lite krefter så han har inntil i går fått mat i nesesonde. Men nå har vi begynt med flaske og forhåpentligvis blir vi sendt hjem i morgen.

En time etter at siste hånd på verket var gjort - dvs sengen endelig montert og redd opp - gikk vannet. Fire timer etter begynte riene. Ble en laang og slitsom fødsel med 15 timer sterke rier, tang, sugekopp, tv2 la seg på tvers og surret navlestrengen både under armene og rundt halsen. Men 1 min etter fødsel var dette helt glemt!!

Kan ikke rose Ullevål nok, vi føler oss veldig godt tatt vare på. Tobias er en drøm å amme, ordner seg nesten selv. Eirik får som sagt flaske - han har så liten munn at han sliter med å gape over puppen :) Viktig jenter: Har leid dobbeltpumpe - er et MUST for de som skal pumpe.

Vi er verdens lykkeligste, og også far går rundt i ammetåka og glemmer både å spise og gå på do. Sånn er det når det blir lite søvn, men ååååå så mye glede.

Lykke til og klem til dere alle som fortsatt venter på at de skal komme!

Skrevet

Gratulerer Gratulerer.

morro at vi fødte dager mellom, jeg 2 mai, oslo 71 3 mai og verdens lykkeligste 4 mai:)

Gleder meg masse til å treffe dere til sommeren. Eller når dere orker noen trilleturer i parken, tar litt tid før jeg komme rmeg helt, men når jeg har det er jeg helt med på trilleturer jeg og.

Kos dere masse med disse nye elsklingene deres:)

godklem

Skrevet

gratulerer masse verdens_lykkeligste!!

du kan glede deg, det er super kos.. blir lettere etterhvert også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...