Gå til innhold

Jeg føler for å banke legen min. Eller... kanskje ramponere dekkene hans. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har øregangseksem, og det kløøøøør! Og nå får jeg ikke salva som funker lengre, fordi den inneholder kortison. Og jeg dauer. Seriøst.

-Hva kan jeg gjøre for å hevne meg?

Gjest -<<-
Skrevet

Hva er galt med kortison, liksom?

Anyway, eddikvann hjelper altså. Og øre-nese-halslege ikke minst.

Skrevet

Han vil ikke sende meg til øre-nese-hals. Fordi han er TEIT.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om kortison er fyfy akkrat nå, selv o jeg vet man ikke skal stikke ting i ørene, har jeg nå ei diger hårnål som har rotert som en tulling inni øret. Resultatet?! Sår, hovne øreganger, og en jævlig ekkel tinnius-lyd som får det til å klikke for meg.

Så akkurat nå føler jeg at kortison er rene vaselin på barnerumpa.

Hjelper edikkvann altså?

Gjest -<<-
Skrevet

Ja, eddikvann hjelper. 1/4 vanlig eddik, resten vann, skyll i vei. Jeg får slikt annehver gang jeg dykker, og i fjernere strøk har de det med å ha litt dårlig tilgang på terracortrilpolymyxingreiene.

Men ØNH er virkelig tingen sånn i lengden. De fjerner tinnitusen på en, to tre.

Skrevet

Åååhh, det hadde vært noe. Tror jeg skal være litt tøffere i trynet neste gang jeg er innom han. For dette er pyton! Skal prøve eddik-mixturen:-)

Gjest -<<-
Skrevet

Enjoy. Det svir, altså. En gang annehver dag holder. Men jeg har aldri vært borti at det faktisk går helt over av seg selv uten salven eller ØNH, så ville vel i grunn pusha litt mer på denne fastlegen - bruker å være minimum en uke venting hos spesialist også.

Skrevet

Han mener jeg bare skal bruke sofradex dråper (Som egentlig er øyedråper?!) men det hjelper jo ikke i det hele tatt. Han hevder at elocon salven har bidratt til at det har blitt forverret, men det er jo bare tull. Det er jo borte på null komma niks når jeg har brukt den.

*savnesavne*

Har ikke noe å si om det svir, så lenge det funker! Skal kjøpe meg en skylleballong i dag og prøve. Bruker du lunkent vann?

Skrevet

de selger kortison reseptfritt på apoteket. Små tuber, og ikke av de sterkeste....

Gjest -<<-
Skrevet

Hydrokortison f.eks. De minste tubene er reseptfrie. Men jeg tru'kke jeg ville putta dem i øret.

Skrevet

de har f.eks mildison og hydrokortison...

Skrevet

Nei, det er sant. Tror ikke jeg ville hatt det i øret jeg heller.

Skrevet

haaaaaaaaa... fryder meg:.) klø klø klø!!! slutt å stikk de møkkete analbefengte fingrene dine inn i ørene:-) At du og pila sliter med drit og puss i øregenagene forteller bare at dere burde lære dere håndhygiene osv!! Faen blir så irritert av slike kjærringer som bruker 3/4 av dagen til å klø seg i ørene og den siste 1/4 til å syte over kløe:-)

Skrevet

Da er det ikke noe problem da.............hiv på deg lille kjolen å sett i gang=)

Skrevet

Kan da ikke ha på seg kjole når skulderpartiet er fylt med ørevoks og annet søl:-)

Skrevet

Mangel på ørevoks ihvertfall, wannabedoktor!!!

Skrevet

Går da ann å tre en badehette over da, med evt parykk over igjen........Yppert............Det er alltid løsninger på ting veit du=)

Skrevet

synes det er skammelig at slike ufyselige kjerringer beveger seg fritt ute blant normale folk:-)

Skrevet

Yppert............med det synet ditt ville du ikke ha merket forskjell om du hadde fått nypp på mann eller dame............før sengekosen=)Håper jeg da..........*fnis*.......*tørker litt tårer igjen her*

Skrevet

hrrmmfff.. med det falkeblikket jeg har så ser jeg faktisk alt tjukka:-) dessuten lukter jeg forskjell på en brunette og ei blondinne eller for den saks skyld ei som er rødhåret!!! Hadde egentlig klart meg bra uten synet også:)

Skrevet

Hahaha..........det er kun fordi ungene dine har køddet med deg det og gitt deg spaghetti og sagt........*slik kjennes blondi ut*.....gitt deg silke og sagt...*slik kjennes brunetter ut* og gitt deg....stålull og sagt......*dette er slik rødhårene kjennes ut*............Hoho

Skrevet

phøøøøøøøøøøø.... nå tar du med mine uskyldige drittunger inn igjen ii diskusjonen:-) Er faktisk helt sant!!! og jeg bommer ALDRI!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...