Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 jente: Leah Malene Mia Sofie Mariell Ariel Emily gutt: Lucas Alexander Patrick Nicholas Jonathan Niklas Julian hva synes dere? =) vi vet ikke kjønnet så babyen får jo ikke navn før etter fødsel. men er jo greit å se hvem dette er først før man gir navn uansett om man vet eller ikke. vi får ta med oss noen finale-navn, hehe...
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Leah Malene - klissete Mia Sofie - helt ok Mariell - klissete Ariel - klissete Emily - litt for amerikansk, Emilie er penere gutt: Lucas Alexander - harry Patrick - harry Nicholas greit nok, Nicolay er finere Jonathan - sjarmerende Niklas - for svensk Julian - koselig Er kun Sofie, Jonathan og Julian jeg kunne vurdert - det er koselig navn.
Gulp Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Liker best Mariell, Jonathan og Patrick. Liker ikke Ariel, Leah, Emily, Niklas og Julian. De andre var helt ok.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 jeg liker litt klissete navn, hehe;)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Er ikke fan av dobbeltnavn, men liker både Leah, Malene, Mia, Sofie, Lucas og Alexander og syns kombinasjonene du har er fine. Ellers liker jeg Mariell, Emily, Nicholas, Jonathan og Niklas. Julian og Ariel er greie navn, men jeg liker ikke Patrick. Skal jeg plukke ut to favoritter ville det blitt Mia Sofie og Niklas.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Liker best Mia Sofie og Jonathan. Synes flere av jentenavnene var for "klissete" og synes guttenavn som Julian er litt for femi. Jonathan og Mia Sofie er imidlertid kjempefine begge to.
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Leah Malene - Leah synes jeg er litt klissete, er ikke så glad i klissete navn ;-) Malene liker jeg ganske godt. Kombinasjonen var grei. Mia Sofie - liker ikke Mia, synes det er litt for kort og enkelt. Sofie elsker jeg, det er kjempeflott! Mia Sofie var en fin kombinasjon. Mariell - nydelig! :-) Ariel - det er fint, MEN det blir for mye havfrue, og så synes jeg det er litt klissete. Litt rart det, jeg liker Mariell, men ikke Ariel. Pussig hvor stor forkjell bare noen få bokstaver kan gjøre! Emily - ganske fint. Lucas Aleksander - liker både Lukas og Aleksander godt, så kombinasjonen var kjempefin! :-) Patrick - tøft navn. Min skjønne gudsønn heter det ;-) Nicholas - søtt og helt ok. Hva med og skrive Nikolas? Jonathan - samme som Nicholas/Nikolas. Niklas - samme som de to over. Julian - samme som de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå