Gå til innhold

Oppdatering :)

trude_fikk_tvillinger_mai08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sta som jeg er ventet jeg til dagens kontroll med å høre med jordmor om de massive kynnerne jeg har hatt den siste tiden. Spesielt fra lørdag til søndag hvor man kunne stille klokken etter dem og at kynnerne var ganske brutale.

Jordmor gav meg følgende beskjed:

Enten tar du det med ro fremover eller så legger vi deg inn til observasjon for noen dager. Blir det verre, eller faller tilbake på hvordan det var i helgen - ikke vær redd for å ringe inn.

Jeg fikk til og med en skikkelig kynner mens jeg satt der, så jordmora fikk kjent og observert.

Ellers var alt bra med barna. Flotte hjerteslag og fryktelig mye aktivitet ( kanskje ikke så lurt å kaste i seg et glass med isbiter rett før kontroll;). Er hvertfall ved godt mot - og håper at barna holder seg inne en gooood stund til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det sofa på deg fremover eller?

Godt å høre at alt er bra med dere. Men vær flink jente å ta kontakt med føden etc. hvis det tar seg opp igjen da ;-)

Tror ikke hjemmefødsel er tingen når det kommer to bebiser.....

Skrevet

Blir mye sofa på meg fremover hvertfall :)

Kommer i morgen på treffet da, heldig og fått transport - så gleder meg til å se dere igjen :)

Skrevet

Åhh.. så koselig! Trodde ikke du fikk kommet ;-)

Kan du forklare meg hvor det er?

Skrevet

Unnskyld, så du hadde svart på den andre tråden...

Skrevet

hihi ;) bare hyggelig!

Skrevet

Godt å høre at jordmor tok deg på alvor! Ikke dumt å ta kontakt når kynnerene er så regelmessige og vonde - det kan jo plutselig være fødselen som starter.. Greit å evnt være godt plassert på sykehuset før det starter for fullt :)

Gleder meg til å se deg igjen i mrg! Burgeren på Onkel Donald skal visst være VELDIG god... hehe..

Skrevet

Ouuu, jeg gleeeeeeder meg til burger ;) TIHI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...