Gå til innhold

Ny bruker...noen andre som venter i desember/januar?

tonjemor*

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 18 år som venter barn i januar. dette er ganske nytt og skummelt, men samtidig spennende...jeg er sammen med barnefar og vi har nettopp fått leilighet sammen:) men jeg var hos legen i dag og møtte en heller ubehjelpelig lege som ikke var interessert i å snakke med meg. det likte jeg dårlig...:( er litt nervøs, vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller hva jeg ikke skal gjøre...

Fortsetter under...

Jeg fikk vite idag at jeg er gravid! :) Gratulerer til deg! :)

Dette kommer til å gå kjempe bra, MEN jeg syns kanskje du skal vurdere å bytte lege hvis du har mulighet til det. Fordi du burde virkelig ha en som kan gi deg råd og som du kan føle deg trygg på! :)

Prøv det! :) Lykke til! :)

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er selv gravid...jeg er 19 men da jeg var 16 ble jeg gravid og tok abort, noe jeg den dag i dag nesten ikke klarer å leve med meg selv for. Selvfølgelig er det en rekke problemer som dukker opp i forbindelse med det å være ung og gravid... men når er man egentlig klar for å bli mor...ingen er noensinne klar for det. om du ikke vil ta abort, ikke la samfunnet fortelle deg at du skal gjøre det. det er et valg bare du kan ta. Og støtte det får du. det kommer som et sjokk for mange, men la det synke inn og du skal se at folk forandrer ståsted. Økonomisk lever du i ett av verdens rikeste land, og du har krav på ufattelig mye støtte fra velferdsstaten. lykke til...velg det som er riktig for deg

• 2 uker senere...

heihei:) Gratulerer;) jeg blir 18 år i morgen og for noen dager siden fann jeg ut at jeg skal ha barn i slutten av januar:D er sammen med barnefaren og har fått oss leilighet;) selv om det ikke er planlagt synes jeg at vi er veldig heldige som kan få barn:) og jeg gleder meg enormt:D

jeg er 19 år g er gravid i 14. uke nå, er skummelt å være ung og gravid, eg er ikke sammen med barnefar, så er skummelt å tenke på at eg blir helt alene i situvasjonen fremover, men gleder meg likevel:) har termin 9. desember. og får eg julebaby:)

Heisann! :o)

Vet akkurat hvordan du har det - hadde en forferdelig lege jeg også, ubegripelig ekkel, og det var tilogmed ei dame. Skulle tro hun hadde mer forståelse, men er bare å bytte lege :) Det gjorde jeg.

Vi skal ha barn i løpet av jula eller ved nyttår :)

Mitt 1. barn, og vi gleder oss :)

Var igjennom mange tunge stunder med gråt, kjefting og krangling de første månedene, men nå er alt bare fantastisk :) Alt sammen blir bra til slutt :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...