Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg liker navnet Alva men har hørt det er i ferd med å bli ganske harry i Sverige (vet ikke om det stemmer da:)) ...og tenker på at Norge gjerne følger etter svenskene. Hadde du brydd deg om dette? Bryr du deg om mulig harryfaktor i navnevalg?
prebs Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg bryr meg om hva JEG synes er harry, men gir beng i hva andre måtte mene ; ) Ellers synes jeg det er interessant å se til Sverige når det gjelder navn, fordi vi som regel tar etter Sverige i poppisnavn. Tror for eksempel at Vilma, Ebba og Clara kommer sterkt i Norge snart. Alva synes jeg er et koselig navn - og er milevis fra harry for min del iallfall!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ser kun på navn i Sverige for å se hva som blir nye poppis navn her - fordi jeg ønsker å unngå dem! Alva er stilig, ikke harry. Deilig med noe som ikke alle andre bruker. Nå liker jeg Alma godt og jeg da;)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jenta vår skal hete Alva Johanne.. jeg synes det er kjempefint
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Alva Johanne var et vakkert navn ja - og overhodet ikke harry! Men - siden Alva er så populært i Sverige, så tor jeg nok på at den kan bli et harrynavn der - akkurat som om en del navnetopp navn her blir det etterhvert (Ronny, Linda, Monica). Det er jo med navn som med mote - når alle går i turkis tunika så oppfattes det at trendsetterne som harry og de finner noe annet å like....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå