Gå til innhold

litt kjapp fødsel!!

Anbefalte innlegg

fredag 25 april da jeg sto opp gikk slimproppen.Tenkte oki nå er det ihvertfall begynt å skje noe.selv om jeg har hørt fra flere at det kan ta dager etter den har gått.. gjorde som vanlig på en fredag, handlet , spiste, sov.. på kvelden i 9 tiden gikk vannet(jeg trodde det bare var en lekkasje) 22.30 ringte jeg sykehuset og sa at jeg hadde litt vondt i magen.. fikk beskjed om å komme opp dagen etterpå kl 16.00 til kontroll av fostervannet. Men at jeg måtte ringe hvis det økte på utover natten.spis og sov sa jordmoren.ok tenkte jeg og gikk og la meg.men de begynte det å skje noe.. skrev ned første ri kl 23.55..ringte tilbake til sykehuset kl 01.00 og fikk beskjed om å komme opp.. vi kjørte hjemmefra kl 01.35 (tar ca 10min) og kl 02.21 var vår lille prinsesse født..da jeg kom frem hadde jeg 9cm åpning og jordmoren ble litt overrasket(vi også)to press omtrent så var hun ute.. fantastisk opplevelse.. hadde termin 1mai ,men det ble april barn på meg..26april.. 2750g og 45cm.. søt liten prinsesse som hadde det travelt når hun først hadde bestemt seg..

lykke til alle her i mai klubben

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137651474-litt-kjapp-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...