Gå til innhold

Bringebærbladte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har drukket en kopp om dagen i ei uke nå. har ikke skjedd en drit her. (9 dager til terminen og dette styrer nok kroppen selv). Får litt kraftigere kynnere, men selv om det gikk fort sist, føler jeg på meg at det ikke har så mye å si...

For meg er det effekten ettrpå som er viktigst, egentlig. Ikke så mye flat mage som mindre blødninger og kanskje bedre form.

Jeg har drukket 1-2 kopper i snitt hver dag siste uka, men kan ikke si jeg har merket noen forskjell. Får litt kynnere med en gang etterpå, men dett er dett.... Har en uke igjen, og tenker at siden teen er god så kan jeg likesågodt drikke en kopp av den fremover. Tror ungen kommer når den er klar uavhengig av teen... tror det er andre ting som er farligere å putte i kroppen enn dette...

Jeg har drukket slik te hver kveld i ca 10 dager nå, men ingen ting har skjedd. Jeg får bare en masse sammentrekkninger på natten, men det er jo livmoren som trener seg opp fikk jeg beskejd av jordmor og helt normalt.

Te'en gjør ikke at man får en fortidlig fødsel, men en "lettere" fødsel da livmor er godt trent fikk jeg beskjed om av jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...