Yellowgoldfish Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Ikke feriehus - men senter med barnevennelige aktiviteter, basseng, lekeplass, restaurant osv? Leter etter et sted å reise til sommeren, og ønsker også gjerne morderen leiligheter/hus/hytter? Noen bra tips???????
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 JA! Og aldri mer! Det er det skitneste og ekleste jeg kan tenke meg.
milla mi Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 ja blokkhus..der var vi i fjor..var kjempe deilig å være der..stranden ligger like ved..og de har badeland med rutsje baner..lekeplasser og mangen restauranter like i nærheten!!alt innen gå avstand,akkurat som en liten ferie landsby:)men leilighetene var helt grei..ikke noe luksus men ok standar!!
Sylteflesk Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Vi var på Skagen strand i fjor, det var veldig fint der.
aa11bb22 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Har vært mange ganger på feriesenter i Danmark, og både voksne og barn har syntes det var helt topp. Vi har vært på Nordsøen Feriesenter i Blokhus . Kjekt badeland, litt lite ute og leke med for barna, men helt greit. Vigsø Bugt har et fantastisk uteområde for barn. I år skal vi på Rønbjerg Feriesenter, og det ser helt fantastisk ut synes jeg! Lykke til! NB! Hvis du ringer Color Line er de flinke til å anbefale deg et feriesenter som passer til deg og din familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå