Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spådde riktig EL-dag på meg forrige gang, fordi tanta kom akkurat 14 dager etter datoen du satte... :-) Ville jo helst ikke hatt tanta, den var nesten 1 uke forsinket...

Du spådde meg også gravid, men det ble jeg da altså ikke. MEN; det kan jo selvsagt være at jeg mistet, med tanke på at tanta var så forsinket. Har ikke hatt så lang syklus på 7 måneder...

Ser du EL-dagen på meg nå? I går, i dag eller? :-)

Født 171271

Takk takk... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bitteliten dytt

Skrevet

Hei du!

Har du prøvd Wild jam elller noe lignende?

Det prøvde jeg etter å prøvd noen mnd med å bli gravid å da ble jeg gravid med første forsøk etter å brukt de i 14 dager:)

Vet ikke om det var de eller bare tilfeldig.

Skal se på deg nå.

Får opp EL 8 mai på deg

Skrevet

Hei,jeg må bare spørre deg 0406 om hvor du får kjøpt Wild jam og hva er det?

Skrevet

Prøvde wild yam forrige gang. Da hadde vi prøvd i 6 måneder uten hell, og neste PP med wild yam satt den. Tilfeldig kanskje? Er litt usikker, for noen sier at wild yam IKKE skal taes hele tiden, opphold rett rundt EL eller noe fordi wild yam kan hindre at egget fester seg? Har hjemme i skapet, får kanskje prøve en gang til... :-)

Wild Yam har de i hvert fall i Sunkost/helsekost.

Skrevet

Hm det er jo nesten litt nifst.... I følge en slik EL kalkulator har jeg EL 09.mai hvis syklusen er på 28 dager.... Samme som forrige måned... Er jo ganske utrolig at du treffer slik! :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...