lubbeline Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Skulle opp og tisse og ta en test...blødde litt, alle mens tegn er der.....men testen jeg tok var svakt positiv...noen vært borti det før?? Ennå håp?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 det er fortsatt håp ja. man kan blø selv om man er gravid, det har jeg gjort. Men dersom du har vonde smerter kan det være en fare for at du mister. Hvordan er smertene dine, og hvor mye blør du?
Julianne73-vilhababy Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja , det er ennå håp!!. Mine tester var helt svake fra rugedag 10/11 og frem til rugedag 16, samtidig som jeg blødde. Trodde selv det de var så svake fordi fosteret var dødt. Men senere fikk jeg mer graviditets følelse, tok derfor blodprøve som viste høy fin HCG. Jeg føler meg veldig gravid nå pga kvalme, men er bare 7 uker på vei. Er svært spent frem til jeg har vært på UL. Jeg tror du godt kan håpe! Synes jeg har hørt om så mange her inne som har blødd og det likevel har gått bra! Kanskje en bivirkning av at vår egen hormonregulering som skal forhindre blødning ved graviditet blir slått ut av alle hormonene vi har fått i oss rett før en tidlig graviditet?
Brumm Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Så spennende da! Mange som blør selv om de er gravide. Kan være en reaksjon på crinone/progesteron også. Du kan jo ta en blodprøve med 2 dagers mellomrom, så vil de kunne se om det er normalt! Lykke til!
lubbeline Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Har ikke blød på noen timer nå...og det har vært brunt blod med litt slim i??...og ikke mye, vanlige mesmurringer...ikke sånne krampoesmerter...tok en CB nå, sånn sensitiv....og der kom det opp en svak tynn strekk i løpet av ett minutt...tar det som ett godt tegn, og har fått litt håp igjen:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 ååå så spennende herregud hehe.. jeg krysser fingre for deg og håper virkelig at testen blir sterkere og at du har en spire i magen.. masse lykke til!!! KLEM :-)
lubbeline Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Takk:-)...Ja..i morges var den veldig kjapt positiv og, og litt sterkere....er ikke mer en på dag 11, så er jo tidlig..men snakket med legen, skal komme ned i morgen ettermiddag og ta HCG prøve...mye stikninger i magen:-)..og mensmurringer nesten helt vekke....
barbalala Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Så spennende!! Krysser alt jeg har for deg, og håper at det går rette veien:-))
Brumm Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Håper det går bra med deg!!! Jeg tok en hcg test idag, den var på 12....så regner med at håpet er ute..... Blør også litt og kraftige mens smerter. Har en veldig svak strek på gravid test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå