Gå til innhold

Når kjente dere liv?

ylva84

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 uker nå,kjenner at det romstrerer nedi magen,men er førstegangs så jeg vet ikke hva man skal kjenne etter,har ivertfall 2 stk som danser rundt inni der,ca 6 cm hver så man kjenner det vel tidligere når det er flere enn 1?

Når kjente dere at det beveget seg i magen:) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg kjente de første boblene i overgangen mellom uke 13 og 14 denne gangen. Da jeg var gravid med førstemann og lurte på om det var de første bevegelsene jeg kjente eller om det bare var luft, sa min mor noe lurt. "Hvis du tror du kanskje har kjent bevegelse, så har du nok det." Akkurat som om man har en "indre stemme" eller noe som gjør at man egentlig "vet" hva som foregår. Lykke til!

Skrevet

Jeg mener og tror det var i uke 14/15 selv :)

Skrevet

Jeg kjente gutten første gang i uke 19. jenta i uke 20.

Skrevet

Jeg kjente babyane i dag... Ble anbefalt og legge 2-3 fingrer på magen,(plassen for hele hånden) å etter litt så kjente jeg de sparket,det var ikke til og ta feil av. Det va en fantastisk følelse. Jeg er 17+6

Skrevet

Jeg kjente de små boblene og fiskeslagene i uke 14 :-) Men ble veldig usikker til tider om det va babyane.. Viste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter

Skrevet

Var nok rundt uke 14 det begynte så smått. Men ble nesten borte før det ble ordentilge dunk i uke 18 ca. Nå uke 21 er det MASSE liv. Både kjenner og ser utenpå magen. Kjempe morsomt!!!!

Så gratulerer, er sikkert bebiser du kjenner, og gled deg, så artig når det rører seg i magen!

Skrevet

Første gang i uke 14+1!

Litt innimellom etter det...

;En skikkelig action ble det runt uke 16-17...da var det hver dag..

Skrevet

Gleder meg sååå mye til det blir mer tydelige spark !! og ikke minst til man kan se magen mere,bare en liten kul enda:)

Skrevet

Jeg begynte å kjenne bobbling i uke 16, og etter det så ble det mer og mer, men i begynnelsen så gikk det lang tid imellom bobblingen, så ble det mer og mer fra uke 18 og nå i uke 25 er det full liv mange ganger til dagen, så det kommer det kommer:)

Mye å glede seg til:)

Magen kommer som et skudd etterhvert, så bare kos deg mens du kan puste og sitte normal, du skal bli litt tung etterhvert.

lykke til:)

Skrevet

Kjente første "ploppet" i uke 13, så ingenting før det begynte å boble og ploppe hver dag fra uke 18 ca. Nå er det fest i magen hver kveld. Kjempemorsomt.

Skrevet

Begynte å kjenne i uke 15... Det "kiler" i magen, akkurat samme følelsen som når en har "sommerfugler i magen"... Hehe... :)

En merkelig følelse! Til tider NESTEN litt irriterende, spesielt når dei begynner kl 5 om morningen... :)

Men koselig å kjenne det er liv der inne da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...