Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Vi har funnet 5 navn som vi liker ganske bra begge to. Se på disse: Selma Sofie Vilde Live Ellinor Og storebror er fortsatt Johannes;) Si gjerne deres mening:) Jeg trenger ikke hae et navn klart til fødselen, men gjerne to- tre, slik at vi bestemmer oss på sykehuset:) Takk for stor hjelp i allefall!
alvilde Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 min datter heter ida sofie, så jeg stemmer selvfølgelig på sofie som nr 1 men johannes å vilde klinget også veldig bra sammen. skjønner godt dere har vanskelig for å velge for det var fine navn alle sammen
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Dette er en av få lister jeg har sett hvor jeg liker alle navnene! I det siste har jeg likt Ellinor og Live veldig godt. Smart å vente til ungen er født, er ikke alle som passer til det navnet man først har bestemt seg for (vi byttet selv navn på vår etter fødselsen så er glad jeg hadde tenkt på litt flere alternativer)
prebs Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg liker også alle navnene; ) Jeg synes Johannes og Selma eller Sofie er finest sammen. Johannes er forresten knallflott!
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Sofie og Ellinor er flotte navn og passer bra med Johannes :-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg liker Selma og Sofie best, syns dessuten de to navna passer best til Johannes. Jeg liker også Vilde og Live. Syns ikke Ellinor er så fint.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Ellinor er veldig pent. Og Johannes og Ellinor var pent sammen. Selma passer og bra med Johannes. Vilde er fint, men mye brukt for tiden. Sofie er for søtt for min smak.. Live er et navn jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg liker eller ikke.
*Urolig* Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jeg rangerer : Selma Sofie.....foretrekker Sophie Vilde Live Ellinor. hehe,listen min ble visst lik som din
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Takk, det virker som vi er på riktig kurs nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå