Gå til innhold

Hvor lang kan lutealfasen være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er normalt? Noen ganger har jeg 14 dgr fra EL til mens, så 15 dgr. Denne gangen er jeg faktisk på dag 16...

Om jeg kan være gravid? Tør ikke tenke tanken en gang. Har holdt på i snart 5 år nå og vet hvordan det er å skape falske forhåpninger:-).

Vil bare vite hvor lang denne fasen kan være og om den kan variere. Hvis den blir lenger er neste skritt å ta en test:-)

Lykke til med dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du NØYAKTIG hva dag du hadde EL? Dersom du ikke går på progesteron tilskudd eller noe, så er det ikke så vanlig å ha en lutealfase på lengre enn 15 dager. Det skjer, men det er ikke så ofte. Håper det er ett positivt tegn til dg

Skrevet

Takk for svar. Dette er en helt vanlig syklus. Hadde EL 20 april (testen slo ut da). Jeg får vente ut dagen og se....

Skrevet

dersom testen slo ut 20.april har du nok hatt el mellom 21.-22.april. Så da kan du rekne dg frem.

Skrevet

Ja, jeg vet. Det er fra utslagsdato jeg regner. Her har den aldri vært lenger enn 15 dager. Men jeg kan vel bare vente og se:-)

Skrevet

Lykke til:)

Skrevet

Hei Tinna!

Jeg er omtrent i samme situasjon som deg om dagen. Har i de tre siste pp hatt positiv EL test på dag 15 og 16, regner med at EL har vært på dag 17-18 sånn ca. Har begynt å spotte ca 13 dager etter EL, så har TR kommet etter et par-tre dager.

Denne pp har vært litt anderledes, har ikke EL testet pga at vi har vært på ferie, men har passet på dagene :-) Etter mine beregninger, med EL på dag 17 i syklusen, så er det 16 dager siden EL i dag!! Har ikke hatt antydning til spotting, bare masse murringer nederst i magen og korsryggen. Løper på do "hele" tiden, for jeg trur at tanta er på vei...

Har du testet? Jeg tenker å teste til helga hvis ikke TR har dukket opp.

Lykke til, la meg høre hvordan det går med deg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...