Gå til innhold

Brio zenit eller emmaljunga scooter??

Anbefalte innlegg

Brukte simo på forrige, men nå ser jeg at det er en del vogner som er lettere og litt finere :P

Liker egentlig begge to, noen som har brukt noen av vognene og kan si litt for og mot vognene. Hvordan er de på vinteren? Lett å kjøre? Ligger gullungene godt? :) Og er det noen som har en av vognene tilsalgs om ca 2 mnd ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137650100-brio-zenit-eller-emmaljunga-scooter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

personlig mener jeg at man har mer igjen for pengene hvis man går for en scooter.. den er mer som en sportsvogn,mens zeniten er mer en trille..

selv har jeg scooteren og er kjempefornøyd.. beste vogna jeg noen gang har hatt=)

er en drøm og trille på alle slags underlag..

Jeg har en Scooter, og er kjempefornøyd med den. Liggestillingen er ikke helt flat, men veldig behagelig. Gutten vår kan sove der opptil 3,5 timer i strekk på dagen (han er 17 mnd)!!

Den er veldig god å kjøre på all slags føre, og fin å se på. Men den er ganske stiv i fjæringen og har ikke lufthjul (iallefall ikke vår) så det kan bli litt ubehagelig risting i den når man går f.eks. på grus.

Den er fin på vinteren også. Det kan bli trangt oppi der med en voksipose, men vi har brukt dunpose, og det går helt fint.

Vi har hatt simo kombi vogn, men når jenten vår var 6 mnd kjøpte vi emmaljunga scooter. Jeg bruker nå begge vognene, Emmaljunga scooter er en veldig god vogn. Jeg hadde odenwalder dunposen oppi vognen no i vinteren og det gikk veldig fint. Kan anbefale vognen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...