Trooghåp76 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Er det flere som går å venter på å teste? Jeg var i danmark 30 april og slår gjerne følge med andre som har vært der nede i samme uken. Syns det er lettere å vente sammen med noen. Og det gir bedre støtte om svaret blir negativt eller positivt. Har jo enda lennnnnge igjen før jeg kan teste men krysser jo fingre og tær og håper. Lykke til dere andre, og gratulere til dere som har blitt gravide.
Minimamma Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei Timone:) Vi var nede på Stork søndagen(den 27/4) og går rundt å venter i spenning...det er lange dager. Hvordan føler du deg da?? Dette er vårt andre forsøk...så vi er veldig spente:)
Trooghåp76 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Hei minimamma Har denne mnd ingen symtomer eller noen ting. Men det er jo ikke så lenge siden jeg var der nede. Enn du? Blir spennende å følge med videre. Noen flere?
ønsker1til Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 JAAAAA, det er flere..meg? hihi jeg ble inseminert den 30 april, samme dag som deg timone76. ingen symptomer jeg heller og blir skikkelig overraska om jeg er så heldig at det er noe der.. men jeg er jo spent, som deg! tenk da? tenk om det hadde gått bra den her gangen... kjempebra og dele litt med andre som også går og venter tvi tvi til alle oss
monica07 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg slår følge med dere :-) var nede 3. mai, så jeg skal teste meg på 17. mai. Lykke til med dere andre. Jeg er litt spent på å høre om dere får evt. symptomer. Prøver selv å forberede meg på uansett utfall. Vil samtidig gratulere dere andre her som er blitt gravide.
AM37 Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Hei. Var på Maigaard 3.mai og skal teste 17.mai. Håper det blir en uforglemmelig dag!!! Tvi tvi for oss alle!!!!
monica07 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Håper virkelig det blir en ekstra god grund til feire 17 mai! Kan selv ikke merke noen symptomer, hvordan går det med dere andre?
ønsker1til Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 hola jeg testet bare idag jeg. er vel dag 12 det.. tidlig, men jeg er 99,9% sikker at det ikke gikk den her gangen heller derfor er det ikke noe spennede å teste allikevel. veldig synd. men får heve hodet og prøve igjen i mai. før neste insem skal jeg prøve å sjekke egglederne for å sjekke at de ikke er tette. greit å være sikker. må da ta en uke ferie siste uken i mai.(neste cyclus) vil ikke ha ferie så tidlig, men jeg synes det er så ekkelt å si at jeg er syk de tre dagene jeg altså. hva gjør dere andre? (bor ikke i oslo, så det tar litt lengere tid)
hegeno Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Synd det ikke gikk for deg, men det er vel litt tidlig å vite det sikkert på dag 12? Men ofte er jo magefølelsen riktig. Det er litt kinkig det med jobb og sykdom. Første gang jeg var der hadde jeg tatt en ukes ferie. Andre gang hadde jeg avspasert en dag, men fikk selvsagt ikke positivt utslag den dagen så jeg måtte si jeg var syk dagen etter. Skal avgårde igjen denne uken og nå har jeg tenkt å ta en dags avspasering. To av kollegaene mine vet og jeg tror vi skal få det til som avspasering denne gangen uten at noen stusser. jeg bor i Oslo så en dag holder heldigvis for meg. har akkurat begynt i ny stilling på jobb så jeg er ikke videre interessert i å fortelle alle hva jeg driver med akkurat nå
ønsker1til Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 nei sant det, jeg vet jo ikke sikkert enda, men føler at det ikke er noe.. skal jo ta et par tester til da pratet akkurat med min nærmeste nabo som driver en akupunkturklinikk, og skal få nåler før neste tur. håper det gjør susen.. ikke lett det der med jobb kombinert med å dra nei, jeg må jo ha en dag til å komme meg på scanning også en overnatting i køben. så her går det tre dager :/ lurer på om jeg skal ta den ferieuken ja.. og om jeg ikke får ferie, så må jeg jo være "syk" uff, får hvertfall dårlig samvittighet om så, men jeg SKAL til køben. tenkte sjekke egglederne mine før neste tur også, bare for å være sikker på at de gjør det de er satt til å gjøre, hehe! ønsker deg lykke til med neste købentur. min blir sannsynligvis siste uka i mai
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Jeg var på maigaard 5 mai,skal egentlig teste 19,men klarer nok ikke vente helt til da,brenner vel av et par tester til helga tenker jeg (tålmodighet tålmodighet...!!!! ;o) Jeg har jo ikke ikm i akkurat uke 20,men signerer her allikavel ) Lykke til til alle dere andre som skal teste til helga...X fingrene mine for dere.....og seff for meg også... )
AM37 Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Heisann. Åssen går det? Noen som kjenner noen symptomer? Noen fler som har testet? Føler meg egentlig helt som vanlig. I forrige uke hadde jeg noen dager da jeg var vanvittig trøtt, men det er bedre nå. Har stikk i høyre side. Men tror vel egentlig det er sånne ting som skjer hele tiden hvis man bare kjenner etter.... Begynner å vurdere en test til fredag...... Er så spent! Nesten bedre bare å vite...
monica07 Skrevet 13. mai 2008 #13 Skrevet 13. mai 2008 Hei! Begynner å bli utålmodig selv, men er fast bestemt å vente til 17. mai med å teste. Jeg også føler stikkninger i høyre side, i tillegg har jeg mye luft i magen... Men føler ingenting. Så jeg antar at jeg leter etter symptomene... Det er bare å vente å se :-)
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Mine symptomer: *Ubehag/murring "nedi dær"(hatt det i 3 dager) *Luft i magen *Løs mage et par dager(hvet ikke om det er et symp.) *Hatt sånne "ilinger" ut til brystvortene(ikke ømme pupper) Ellers er jeg veldig på jakt etter nye symptomer hele dagen..hehe Så spennende det blir for deg til fredag AM37,du må si fra når du har testet ) håper du får ett tydelig + Når er det tidligste jeg kan teste,som var nede 5 mai? Jeg burde vel egentlig vente til mandag,men det er jo så leeeenge til..
AM37 Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Har vært på apoteket idag og kjøpt en test. Har ikke bestemt meg når jeg skal ta den. Fikk med en fra Maigaard som skulle tas etter 14 dager, men kommer til å ta 2 tester for å være sikker uansett hva den viser. Testen jeg kjøpte skal tas samme dag som forventet mens, men kan man bli "lurt" av å ta den tidligere? Det verste måtte være å få en positiv test først og så negativ på den riktige dagen...
monica07 Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg også kjøpte test i dag. På clear blue sine tester står det jo faktisk at du kan teste 3 dager før forventet mens, men med større sikkerhet for hver dag som går. Jeg skal teste 17.mai, men jeg har menstruasjons smerter i hele dag. Synes det var litt vel tidlig. Fikk riktig nok mensen om kvelden sist, slik at 1.syklus dag ble regnet fra dagen etter. Så jeg er akkurat nå mer opptatt av mens smertene enn selve testingen dessverre..
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 16. mai 2008 #17 Skrevet 16. mai 2008 Hvordan går det med dere? Noen som har testet? Jeg tok en idag....negativ! Men var som forventet egentlig,er jo bare på dag 11,så da er det enda håp... Lykke til med testingen )
monica07 Skrevet 17. mai 2008 #18 Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg fikk ikke sjans til å teste.. Mensen kom 2 dager før. Så da blir det nytt forsøk ved mnd skifte. Første forsøket mitt nå, så jeg hadde ekstra forventninger. Så da blir det litt champagne på nasjonaldagen :-) Lykke til med testingen!
AM37 Skrevet 17. mai 2008 #19 Skrevet 17. mai 2008 Hei og gratulerer med dagen jenter! Våknet i natt med menssmerter og kvalme, og tenkte javel da blir det Danmark om 2 uker.... Tok en test og den viste en svakere, men tydelig strek i T vinduet. Ifølge bruksanvisningen betyr det at jeg er gravid!!!!! Kan ikke tro det, så tar en ny test imorra tidlig. Tar en forsiktig feiring med Clausthaler. Monica 07 hadde krysset fingrene for oss begge, har du testet deg? Man kan jo få blødning selv om man er gravid...
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 17. mai 2008 #20 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer... ) Godt det klaffet for noen.... det ser ut som om jeg må belage meg på enda en danmarkstur,testet igjen negativ...ikke så mye som en innbilt strek ei gang....hihi det var egentlig som forventet....jeg "visste" jeg ikke kunne være så heldig på første inseminasjon....men...bedre lykke neste gang til meg... AM37-lykke til videre )
AM37 Skrevet 18. mai 2008 #21 Skrevet 18. mai 2008 Mornings. Tok en ny test idag, og denne var også positiv! Dette er helt uvirkelig, nesten for utrolig at det skal klaffe første gang. Så nå er det bare å håpe at alt går greit. Lykke til mimmi31. Jeg tok en negativ test før helga, men to dager etter var den positiv. Har lært at det ikke er vits å teste før IKM... ;-)
monica07 Skrevet 18. mai 2008 #22 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer så mye AM37! Utrolig kjekt at det klaffet for deg. Det var godt det var noen av hos som traff. Jeg tok en test forsikkerhets skyld, den var klart negativ. Det var deilig å drikke litt sjampis i går, men i dag er det fokus igjen mot 2 forsøk.
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 18. mai 2008 #23 Skrevet 18. mai 2008 Takk for det AM37... ) Jeg tok en ny test igjen idag...negativ!! Har IKM imorgen da,men tror ikke resultatet vil forandre seg noe... Neste gang skal jeg ikke ha en eneste test i hus..jeg blir litt for opphengt i disse testene... Håper jeg kan slappe litt mer av neste gang (lettere sagt enn gjort) Tar den fra maigaard imorgen så da er jeg tom for tester... Nå håper jeg at mensen egentlig bare kan komme så jeg får begynt på en ny runde med hormoner.... Kos deg med graviditeten AM37,det er en fin tid du har i vente...nyt hver dag av den ) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå