Gå til innhold

Hvem er far til lille nurket mitt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig rotet det til.. Hadde siste mens 18.mars. Er ikke i fast forhold og tilfeldighetene gjorde det slik at jeg har 5 poteansielle fedre inn i bildet. Sex med kollega etter kinobesøk 30.mars, sex med barndomskamerat 31.mars på ettermiddagen og senere på kvelden sex med barndomskompisen igjen. 1.april møtte jeg eksen på kafe etter jobb,sex med han senere på kvelden, vi hadde da 2 samleier denne kvelden. Sex med vennepar 2.april på kvelden og ut over natta. Traff eksen min igjen 3.april og sex med han hele denne kvelden og natta. Sex med kollegaen på nytt 4.april på ettermiddagen og på ny sex med venneparet på kvelden, han kom da ikke inn i meg men inn i min veninne. Ikke sex 5.april men sex med barndomskompisen ettermiddag og kveld den 6.april. Fikk influensa 7.april og lå flat i senga i 10 dager. Tror jeg må ha blitt gravid i perioden 30.mars til 6.april.

Noen som kan hjelpe meg, føles noe frustrerende dette her. Fant ut at jeg var gravid for ca. 1 uke siden. Helt uplanlagt, hjelp meg noen!! Harr aldri vært gravid før og er skikkelig bekymret og lurer på hvem faren kan være??

Fortsetter under...

Hei sann!!

Stakkars deg,det kan ikke være lett. Men du burde bare nevne det for dem du har hatt sex med om du har tenkt å beholde dette barne så har du det ute av bilde.hvor gammel er du egentli?Du kan jo få tatt fostervann prøve så kan du fort finne ut hvem det er. om hvem som ikke er faren jeg kan bare tenke meg hvor kjipt det er,men det er jo ikke no problem å nevne det for noen av dem for dem vet jo at du ikke er i no fast forhold.hva vil venninen din si til at typen hennes kanskje er faren til barne ditt hun kan jo ikke akkurat ikke bli sinna på deg for hun gikk jo med på å ha trekant med deg. jævla dumt da siden du ikke går på p-piller.

hvordan har du tid til å ha så mye sex om gangen?du er ihvertfall glad i å ha sex hehehehe.....

jeg tror det kan være exen din siden det er han du har hatt mest sex med ut ifra det du skriver. uansett så anbefaler jeg deg å ta en fostervanns prøve om du skal beholde det eller så er det å ta abort å det er sinnsykt kjipt sankker med erfaring.men nå er jeg en mor til verdens nydligste datter. det kan jo komme no godt ut av det om du beholder det for det er en opplevelse og så lærerikt

håper det fisker seg for deg for det er vel ikke en helt kul situasjon du er i

det der er fort gjort! er litt isamme situasjon selv.. jeg forklarte situasjonen til legen og han fikk meg på tidlig innvendig ul på en privat klinikk. der kunne de finne eksakt befruktningsdato +/- en dag. helt i begynnelsen vokser alle fostre likt,derfor man må vær tidlig ute. jeg var der i min 9. uke datoen stemte på en prikk med da jeg hadde sex med min eks. har fortalt det både til han og en jeg hadde sex med tre dager før. men begge vet at det trolig er eksen som er pappan. valgte å si det i tilfelle det skulle vise seg noe annet etter fødselen. men de andre kandidatene har jeg ikke nevnt noe for.. det ordner seg dette her! og ett barn er på vei uansett!! og vi vet iallefall sikkert hvem som skal bli mamma! =D gled deg over det,det er en fantastisk gave! lykke til!! klem =)

Hei jeg som startet innlegget. I følge jordmoren er jeg 7+1 i dag, noe jeg ikke får til å stemme ettersom jeg da skulle blitt gravid midt i siste mens. Hadde ikke sex med noen under forrige mens! Noen som aner noe om dette?? Må jo være feil fra jordmorens side. Ja det er veldig, veldig fort gjort! Høres kanskje ut som jeg ikke har gjort annet enn å ligge på rygg, men dette er desverre en situasjon de ALLER fleste kan komme opp i en eller annen gang. Tro det eller ei men slik er det. Så tenk dere om før dere dømmer! Og man lærer så lenge man lever.

Jeg er supernervøs vet jeg har vært skikkelig dum og alt det der skal på ultralyd onsdag i neste uke. Krysser fingrene selv om jeg egentlig ikke har spesielle ønsker om hvem jeg vil skal være faren! Tror jeg vil ha omsorgen for barnet alene likevel, det trenger bare meg! Hvem hadde dere håpet på? :-))

Hei sann

Jeg dømmer deg ikke for jeg har vært ung en gang itiden jeg er jo ung ennå er jo bare 26, men du skjønner hva jeg mener hehehe...

Ja si det, hvem som kan være faren til dette lille nurket ditt, men når du skal ta ultra så er det lettere for dem å se hvor langt du er på vei og du kan jo ta fostervanns prøve, også ta en dna test om de du tror kan være fedrene til dette barne.

Det er kjempe bra at du vil beholde dette barnet og du kommer til å klare deg kjempe bra det skal jeg love deg. du burde sjekke ut alt med trygdekontore å alt sånn om hva du har rett på for det er vist noen nav kontorer som ikke nevner alt du har rett på.en venninne viste ikke om alt hun hadde rett på før jeg nevte det å det var oxo noen som nevnte det til meg. jeg har en datter på 1.5år å klarer meg kjempe bra mistet jobben min når jeg sa at jeg var gravid så jeg er hjemme værende.

fortell hvem som kan være faren da når du tror du veit no må innrømme at jeg er litt nysgjerrig selvom det er en litt spesiell situasjon.

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...