Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Trenger noen tips, hva finner dere på da? mann med bind for øynene,,,,
Dunder Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Trodde først du snakket om bjørner (binner). Jeg pleier av og til å binde mannen min til senga så jeg får fred til en kaffekopp og avisa.
The most famous Ludder Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Da gjør jeg hva jeg vil med ham. Da er jo han slaven min!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Bruk bind for øynene også, en sovemaske eller lignende. Da kysser og kjæler jeg med hele kroppen hans. Erter ham skikkelig før jeg tar snabben i kjeften. he he.Har også prøvd en liten pisk og brystvorteklypere med hell....Prøvde sjokoladesaus også en gang. Tror muligens jeg tar litt av.... Sett deg på fjeset hans, gjerne iført undertøy med fransk åpning. Det finnes ingen begrensninger, kun muligheter!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 PS! Du må jo binde ham fast også da. Det holder ikke med bare bind for øynene. Kaffe og avis hørtes fabelaktig ut forresten (til deg lenger oppe i tråden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå