Gå til innhold

Permisjonen har startet, mentalt sett :-)

Anbefalte innlegg

Enda 4 uker igjen til permisjonen starter, men mentalt har jeg visst startet allerede nå...:-) Klarer nesten ikke motivere meg for jobb lengere! Er glad for å være i fin form, men merker at motivasjonen for å være på jobb har dabbet kraftig av i det siste. Jippi, snart mandag :-(

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg mammamia! Og så møter du alle oss som er sykemeldt og fødeklare.. Er utrolig misunnelig på deg for at du er fortsatt i jobb, det er kjempeflott! Men ja, skjønner deg jeg! Hodet og kroppen er opptatt av helt andre ting enn jobb nå... :)

Har heldigvis bare litt over en uke igjen som sykemeldt, så begynner jeg på noen feriedager jeg fikk til overs i fjor! Og gleder meg til de dagene og til når permisjonen starter, for det føles litt annerledes enn å være forbasket sykemeldt....

Huff, ja - ikke særlig å være sykemeldt så lenge. Ville absolutt ikke byttet sykemelding og smerter inn mot å være i fin form. Men hodet og kroppen er liksom på en annen planet nå ja :-) Utstyrsinnkjøp og andre forberedelser står i fokus. Men som deg, så har også jeg noen feriedager fra i fjor til gode. Har kortet ned på arbeidsukene fremover med feriedager og avspasering! Deeilig at det nærmer seg termin- for nå begynner jeg å glede meg masse til å møte jenta i magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...