Gå til innhold

Hjelp meg , noen som vet???

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9 nå.

De siste dagene har jeg ved noen dobesøk hatt ei tynn tynn blodstripe i den hvite utfloden som jeg har hatt hele graviditeten til nå.

Er bekymret for om dette kan dreie seg om en arbort.

Noen som har erfaring med slikt?

Det er ikke mye blod, kommer ikke noe i trusa, men bittelitt på papiret som jeg tørker meg på. Blodet kommer fra skjeden.

Vær så snill å hjelp meg..... :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137648572-hjelp-meg-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt noe lignende forrige svangerskap. Kun bitte litt blod i utflod, ingen skikkelige blødninger. Jeg hadde forliggende morkake. Denne flyttet seg opp av seg selv etterhvert. Husker ikke riktig når, men mulig at det var i orden ved ordinær ult lyd. Fikk samleie forbud, fordi det kunne føre til blødning. Ikke sikkert dette er aktuelt for deg, kan jo være en helt annen forklaring på hvorfor du har det slik. Ville kanskje tatt det opp med lege når du skal på kontroll. Håper alt går bra for deg.

Har daglige små menslignende blødninger uten smerter, og er ikke bekymret. Hadde ikke noe slikt i første sv.skap, og kun litt i uke 14-15 i andre, mens det nå er daglig. Er visst, som så megget annet, heeelt normalt, og skyldes som nevnt over som oftest forliggende morkake (at morkaken ligger foran mormunnen), noe som er vanlig tidlig i svangerskapet men som nesten alltid flytter seg av seg selv efterhvert. De små gnissningene av morkaken mot mormunnen gir disse såkalte "randsoneblødningene".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...