Tungt med to Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Begynner å bli bekymret. De siste ukene har nemlig hemoroiden fått familie her i gården, og jeg "kjenner" de mer og mer. Har begynt med alcos-anal og et middel som skal gjøre avføringen lettere, i håp om at det ikke blir verre iallfall. Får helt noia av dette. Akk, alt man skal plages med! Jeg er redd jeg aldri blir "normal" der nede igjen og ønsker ikke å ha sex før jeg slipper å bekymre for synlige hemoroider igjen. Snufs
Gåsevåse Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Hemorider som man får under graviditet forsvinner nesten alltid etter at graviditeten er over, så det skal du ikke bekymre deg for. Jeg tror ikke de sprekker under fødsel- bare tenk deg hvor sterk og seig ei vene egentlig er og hva de ellers gjennomgår i.l.a livet uten å sprekke! Men det kommer vel også litt an på hvor de sitter. Jeg har lest at hvis man må klippes og de sitter på feil sted kan de bli litt ekstra blødning.Man da skulle man tro at de kan klippe på den 'andre siden'.....? Ja, litt av hvert vi må plages med- men jeg ville ikke vært foruten....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå