Bolla og lille rosin Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hei begge to:) Dere spådde meg begge gravid i denne pp, men tanta kom på besøk ho den tøsa, om enn noe senere enn aldri.. Så spåingen slo nok feil ut:/ Ser dere noe nytt nå?? Når jeg blir gravid altså?? Jeg 150183, sambo 220776.. Uansett, vil bare takke dere for at dere tar dere tid til dette. Uansett om det stemmer eller ikke, er det spennende, og det er med på å holde motet oppe:) Hilsen ei som
lillebilla Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Kan prøve jeg.. er veldig ny og lite erfaren men, så du får tolke det som du vil! Får opp Juli/august jeg.. Lykke til uansett!
Bolla og lille rosin Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Takk skal du ha!! Så spennende;) Håper du treffer altså, for nå er jeg lei!!!;( Men takk igjen:)
0406 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Er sliten for tiden men kan prøve:) Nå fikk jeg opp aug mnd.
Bolla og lille rosin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Off... det er lenge å vente det, men....:/ Takk for at du så på meg:)) Håper barnigjen har mulighet også???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå