Gå til innhold

Dere med to tette.. søskenvogn eller sportsvogn til storesøster?

Anbefalte innlegg

Jeg får en liten gutt nå i midten av mai, da er eldstejenta 19mnd. Tror dere jeg trenger søskenvogn til de da? Hun er veldig flink til å gå, men jeg trenger jo vogn til henne i barnehagen og litt ellers.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en tvillingvogn, evnt hvilken eller om jeg kun skal kjøpe en ny sportsvogn til henne som hun kan ha i barnehagen og bruke den gamle bagvognen hennes til lillegutt? Evnt om jeg skal kjøpe

phil&teds..

Hva er best Noen med samme aldersforskjell som kan si litt om behovet dere har hatt?

Fortsetter under...

ja du trenger søskenvogn. jeg har 2,5 år mellom mine og jeg bruker søskenvogna enda, og nå er snuppa over 3 år. du trenger den frem og tilbake til barnehage, til lekeplassen, til butikken, på turer... etc.

Jeg ville ikke kjøpt phil&teds. Jeg har oth selv, den er veldig god å trille,, men dumt at det ikke er 2 kalesjer. Hadde kjøpt easywalker hadde jeg kjøpt igjen.

Vi har kjøpt en Duowalker, det blir 20 mnd mellom våre. Men ser nå at det kan bli problematisk i byen her. For der er det bare gamle verneverdige hus som er supersmale i inngangen, og med bakkene våre er jeg litt redd for at jeg vil trenge håndbrems. Så vi har kjøpt en P&T som vi skal teste ut. Mulig rett og slett begge blir værende også, siden P&T kan brukes som sportsvogn til nr 2 når hun blir så stor. Nr 1 har en Teutonia som vi beholder til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...