Gå til innhold

Bærum Sykehus i slutten av september??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på Bærum jeg og. Venter gutt og har termin 23. september så da kan det jo hende at vi ses:-) Fikk gutt der i mars i fjor, så jeg er godt kjent der. Helt fint selv om det ikke er verdens fresheste barselavdeling. Med de var helt fantastiske på fødeavdelingen alstå!

Hei hei, Jeg skal på Bærum sykehus i slutten av sept, første terminen var 25, så satt til 30sept, men jeg tror den første er mest riktig:) ellers har jeg testet positivt 6dager etter befruktning,

så muligheten er stor for at jeg er der litt før den siste terminen:)

Så bra!! Har hørt masse positive ting om sykehuset og fikk veldig godt inntrykk da vi var der på UL.. Det ligger jo så fredelig og hyggelig til også.. Har du noen tips om hva man burde ha med seg på sykehuset..? Jeg er førstegangs og vet mest det jeg leser på nettet og hører fra venner og familie, men greit å høre fra en som har vært der.. Varierer jo fra sykehus til sykehus..

;) M

Annonse

Har ingen spesielle tips. Delte rom med tre andre, så ørepropper kan være en god ide selv om jeg ikke brukte det selv. Var jo redd for å ikke våkne av mitt eget lille knøtt. Men denne gangen blir det ørepropper ja! Dusjene er ikke så veldig freshe, så sko der er superviktig. Ellers er det ikke noe jeg kan komme på. Det var god tilgang til sykehusskjorter (som jeg synes var helt topp å bruker på sykehuset fordi de var enkle å amme med og veldig digge) og tepper og bodyer til minsten. Tror foresten jeg tar med en liten bukse til lillemann denne gangen. Fikk en ganske liten sønn (under tre kilo) og med bare body og helseteppe ble han ganske kald på bena sine, så jeg fikk stadig beskjed om å ha han inntil meg under dyna. Så en liten bukse tar jeg nok med denne gangen. Ikke særlig informativt dette her egentlig, men oppsummert: ørepropper og sko til dusj! Muligens en liten sparkebukse. Og så er det jo det vanlige som toalettsaker og sånn da.

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei :)

Har termin 01. oktober og skal føde på Bærum sykehus.

Er litt midt mellom september- og oktoberklubben (hadde termin i september før UL), og ser at jeg må følge med litt mer på septemberklubben siden det er så mange fra området som skal føde omtrent samtidig som meg :)

Hvor kommer dere fra dere som skal føde på Bærum? Bor selv på Kolsås. Er relativt nyinnflyttet i området, så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre som ikke bor så langt unna, og som har termin omtrent samtidig som meg! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...