Lotta med novembergutt Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 dvs, når begynte det å gjøre vondt å ha igjen bukseknappen? Har jo lest at vi store jenter får senere mage, men jeg går og venter som bare det likevel ... Er 14 uker nå, og føler at det begynner å bli trangt i bukselinningen, men mye mulig det bare er noe jeg innbiller meg ... Har enda ikke gått opp noen kilo, så kan ikke være det heller ... Så - når kom det en liten mage hos dere?
SuperMoM <3 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Husker ikke helt når magen kom,men den viste godt i uke 14 i grunnen.. Føler at jeg er mindre denne gangen enn forrige gang da!
SuperMoM <3 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg kunne forresten ha på meg dongeri buksene mine frem til uke 25.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 eg har fått større mage, folk ser da.. sjøl om da egentli ser ut så eg e blitt kjokkare, så vett jo alle at eg e gravid å at da e dærfor den vokse:) e foresten 14+5 idag...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Dette er min tredje så jeg syns magen kom fort, fra 12uker kanksje så ble buksa trang, men jeg hadde bare gått opp 1,6kg til uke 16. Nå syns det godt om jeg ikke har vide klær(noe jeg har hver dag), jeg er 20uker. Under vide klær ser man egentlig bare mer tjukk ut hehe
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 La ikke på meg og fikk ikke gravid mage før uke 20. Nå er jeg i uke 38 +4 og har en stor og fin kul på magen
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk ikke mage før jeg var rundt 5 mnd, er i min 31 uke nå. Så nå ser jeg veldig gravid ut...
skatten kom i mai :) Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 gikk ned 5 kg de første månedene, men klarte allikevel ikke få igjen buksa rundt uke 12 sikkert veldig oppblåst så da begynte eg med mammaklær.. mye mer behagelig! så kom magen skikkelig når eg var noen å 20 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå