Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvilket liker dere best? Kommentarer til dem?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Elvira, definitivt! Synes det navnet er stilig, og dessuten forfriskende nytt. Martine har jo blitt mye brukt fra 90-tallet og frem til idag. Men, for all del, jeg liker Martine også, jeg! ;-))
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Martine liker jeg best.. Fint navn.. Liker ikke Elvira, assosierer det litt med en russisk prostiuert. Kan være fordi jeg hadde en nabo en gang som var russisk og het Elvira. Hadde som 'yrke' og utnytte norske naive menn..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Martine synes jeg er stygt - så Elvira uten tvil
anaina Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Elvira. Det er mest "nå". ;Martine ble så innmari mye brukt på nittitallet. Elvira klatrer nok litt, men det er såpass spesielt at jeg ikke tror det blir i navnetoppen. Men det er veldig fint.
huldra87 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Martine! Det er veldig pent! Jeg kjenner ingen Martine jeg, derfor synes jeg ikke at det er "oppbrukt" selv om det har vært veldig populært.. ;-) Elvira er også ganske fint egentlig, men jeg har litt for rare assosiasjoner til at jeg greier og like navnet.. Men det er nå meg det da.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Får assosiasjoner til Elvira Nikolaisen og Elvira Madigan... ellers er det et flott navn! Gamle kjørelæreren min hadde to døtre som het Martine og Thea Maria, og da ble alkoholreferansene litt vel tydelige (Martini og Tia Maria) så pass på navnekombinasjoner, hehe
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Maritne. Elvira liker jeg ikke i det hele tatt.. Det blir liksom litt for hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå