Gå til innhold

Jeg bare koser meg! :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms

Hei jenter!

Jeg er 9+4 idag, og det har vært så deilig denne helgen, for jeg har følt meg så i god form! Matlysten har vært bedre enn på lenge, og ikke har jeg vært så forferdelig trøtt heller.

Jeg synes det er viktig å bare nyte de dagene hvor formen er så god! Kanskje går jeg noen "lette" uker i møte nå!? i don't know... Men jeg ser det er mange som nærmest bekymrer seg fordi kvalmen er borte. Det skal man ikke bekymre seg over! Bare kos dere!

Å være gravid er utrolig spennende, og her får man bare leve med situasjonen underveis sånn som den er.

Flere som bare har lyst til å dele litt glede?! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137647226-jeg-bare-koser-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å lese ett sånt innlegg!!! Jeg har vært på weekend tur i London og har vært i knall form hele helga!!! Så har kosa meg sånn!!!! Kvalmen har holdet seg helt borte og det er så deilig å være i så god form! Da er det bare å nye dagene! er 8+2 i dag, så dette går jo virkelig framover!!!

Gjest Mammamoms

Har du det litt som meg? For hver uke som går, er det en seier! Synes faktisk ikke at tiden går så sakte om dagene som jeg på et vis forventet! På onsdag er jeg jo 10 uker! JOHO! :-)

Var det tilbake på jobb med deg i dag, eller går du hjemme?

Formen min er egentlig veldig fin i dag også, men litt irriterende dog, å kjenne hvordan jobben tar mye av den energien jeg har lyst til å bruke hjemme. Ting går ikke så kjapt unna her hjemme om dagene, men nå har jeg en klesvask ferdig som jeg får se å få hengt opp.

Syns tiden gikk fryktelig sakte i starten, men nå går det jo faktisk veldig fort framover. Jeg er 9 uker på fredag, så da er det bare 3 uker til den magiske uke 12!!

Var tilbake på jobb igjen i dag ja. Var greit, men er litt sliten når jeg kommer hjem. Men samboeren er så snill og god og hjelper til med alt her hjemme, så slipper å tenke så mye på det. Det er kjempe deilig!

Men legen sa også til meg at om det ikke så perfekt ut i huset når man er gravid, så har det ingenting å si, man må heller ta vare på og høre på hva kroppen sier!

Gjest Mammamoms

Da er det jo bare en drøy uke melllom oss da!

Jeg har virkelig opplevd forandring de siste dagene. Fra å være kjempetrøtt og null matlyst, har jeg nå mye mer energi, og matlysten holder på å bygge seg opp. Sånn har det vært siden lørdag.

Angående det med husarbeid og sånnt, må man bare være villig til å senke skuldrene litt. Jeg har gjort de tingene som MÅ gjøres, så får heller andre ting vente. Mannen min har også blitt flinkere til å hjelpe til nå som jeg har vært så sliten. Om han kanskje ikke alltid er like flink til å ta initiativet selv, er han alltid villig om jeg ber ham om å gjøre noe! Det betyr veldig mye!

Malinglukt er vel ikke helt heldig for oss når vi er gravide, er det vel?

Vi leier en liten leilighet i et hus, og nå er det nymalt, og det lukter ganske sterkt inni leiligheten, faktisk så jeg kjenner at jeg blir litt småsår i halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...