Liza80 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Nå er det faktisk to år siden jeg var innom disse sidene, så sjansen for at noen husker nicket mitt er vel liten. Vi fikk ei datter februar 07 etter et vellykket fryseforsøk. Vi har noen egg på frys, og forhåpentligvis skal to settes inn mot slutten av denne uka. Jeg merker at jeg ikke lenger er inne i tingene slik som jeg var sist. Da var det alt jeg klarte å tenke på og det føltes fullstendig altoppslukende. Denne gangen har jeg ikke rukket å tenke så mye, men nå kjenner jeg at sommerfuglene i magen begynner å komme. Kanskje jeg faktisk snart er gravid igjen? Og hvordan reagerer jeg nå om det ikke går? Tør ikke håpe for mye i fare for å bli skuffa... Lykke til til alle som har spennende dager foran seg.
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 velkommen tilbake får man da si! håper du blir befruktet kjapt!
Ann-ch. Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Velkommen tilbake. Håper du slipper å være her så lenge. Masse lykke til!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei og velkommen tilbake.. er jo her ennå jeg da hehe.. jeg ønsker deg lykke til med forsøket, hvor holder du til? måtte du være så heldig å lykkes igjen.. .o)
Liza80 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk!! Vi holder til på Porsgrunn. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå