Klar Som Et Egg Skrevet 4. mai 2008 #1 Del Skrevet 4. mai 2008 vi har planlagt reise til tyrkia, men ikke bestilt enda.. vi planla denne før vi fant ut at jeg er gravid.. jeg er i uke 9 når jeg reiser. er det like trygt/utrygt å reise til tyrkia (side) som til andre land i sør-europa? er så redd for å få i meg fosterskadelige bakterier.. men er kjempeklar for å reise også, det trengs virkelig.. tyrkia-turen passer på dato og for lommeboka.. mye annet som er uaktuelt for oss.. jeg kommer jo til å være super-nøye på å spise WELL DONE kjøtt (!! - skosåle-kvalitet!), alt av frukt og grønnsaker bør være grundig vasket hvis jeg skal spise det, unngå springvann, isbiter, softis og kuleis, og så unngå typisk upasterurisert mat.. noe jeg ikke har tenkt på her?? er det noen som har reist til tyrkia under graviditeten sin, som kan forsikre meg om at dette kommer til å gå bra? hehe :-) klem fra meg, allerede overhysterisk mamma (kan tenke meg hvordan det blir når babyen blir født) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137645990-er-det-trygt-%C3%A5-reise-til-tyrkia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå