Gjest Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hvordan går det etter forholdene?? Håper det går litt lettere nå med deg..., husker du hvor mange ganger egget ditt som ble satt inn hadde delt seg??Var dette ditt første forsøk? hvor sterk beh fikk du?
♥ DAME Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Heisann. Etter forholdene går det faktisk mye bedre. Vi skal igjennom 2 ivf forsøket i august. Nå tenker vi bare på bryllup. Jeg satte inn 2 egg, det ene hadde delt seg i 3 og det andre 4. Delingen gikk visst veldig sent, derfor satte de inn 2 egg. Lurer på det nå om det var derfor jeg mistet, pga. at egga ikke delte seg optimalt, hmmm... Jeg tok 225 IE (puregon), men på slutten måtte jeg gå ned til 150 IE. Skal du igjennom IVF nå?
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hei igjen,godt det går lettere for deg, nå kan du nyte champis i bryllupet;) ja jeg skal igjennom søskenforsøk egguttak i uke 27.., fikk 2 gutter for 5 år siden..ønsker meg et barn til. Men den gangen var jeg i København fordi det var hele 2 års ventetid.Jeg fikk 225 gonal f., og synerela spray,men husker ikke hvor mange gangene eggene var delt. Hvor mange dager tar det ca fra spraystart til egguthenting? Det husker jeg ikke heller...jeg hører til riksen. Du?
♥ DAME Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hei igjen Tror jeg gikk i vel 4 uker fra spray til uttak. Jeg hører til på KK i Bergen. Er det rimeligere å reise til København og få IVF? Er de flinkere? Når jeg har brukt opp min offentlige kvote (har 2 ganger igjen), da vil vi prøve litt privat før vi gir oss. Kommer nok til å adoptere da
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hei , jeg vet ikke om de er noe flinkere i København. Min gyn påsto det da jeg brakte det påbane den gangen, fordi han mente at det var veldig stor konkurranse der blandt de private klinikkene og at de var ekstra nøye.Han sa at mange med offentlige mislykkede forsøk, oppsøkte han og mange ble gravide der... .Jeg ble iallefall gravid med en gang med tvillinger i København.Nei ikke særlig billigere. er dere uforklarig barnløse??
♥ DAME Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Hei igjen Jeg har endometriose, er bare derfor jeg ikke blir gravid Kanskje vi reiser til Danmark neste gang ) Jeg vil også bli gravid med tvillinger ) Heldig du, hehe.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå