Gå til innhold

forslag til hva jeg kan ha inni tacolefser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier noen ganger å lage en god salat med kylling og pasta som vi legger i lefser. Lager også god rømmedressing som man har på.... Ellers kan man ha i ost, skinks, salsa, løk osv det man liker og steke lefsene. Altså, ikke rulle de, men legg på fyll mellom to lefser og stek på begge sider i en stekepanne. Kjempegodt!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vi pleier som oftest å ha det samme som vi har til taco:) men vi pleier oxo å ha gryteretter med kylling eller svinekjøtt i (faktisk kjempe godt) pluss salat og ost i *mmmm.

Oxo bruker vi å lage Quesedillas,ha i det du selv vil ha, kjempe godt med masse grønnsaker,kjøtt masse ost etc. Brett dem i to så de blir en halvmåne, legg dem på et brett og gjerne strø ekstra ost over. Så inn i ovnen på ca 200 grader til de begynner å få litt farge:) serveres med en god salat og rømme til. NAM=))

• 2 uker senere...
Skrevet

* Strimler av biff eller kylling stekt med paprika og løk. Salat, revet ost, guacamole, salsa og rømme.

* Strimler av kalkunskinke, avocado, soltørkede tomater, minimais, salat, ost og dressing av yoghurt naturell blandet med sambal oelek og hot chilisaus.

* Fiskepinner, knust ananas, avocado, salat og dressing av crème fraîche, agurkmix, karri og finhakket purre.

* Forskjellige grønnsaker (gulrøtter, squash, aubergine, paprika, løk, hvitløk) som er skivet og stekt og blandet med litt olivenolje, sitronsaft, salt/pepper, hakket rosmarin og smuldret fetaost.

* Kyllingfilet i strimler stekt med løk og karri, salat, revet ost og dressing av yoghurt naturell og revet eple.

* Salat, tomatskiver, reker og dressing av 1 del majones til 2 del kesam + chutney, hakket paprika, vårløk og karri.

• 1 måned senere...
Skrevet

har samme som når jeg spiser taco skall.

MEN en annen ting som er siiiinnsykt godt å lettgjort er hvis du har en sånn pose med Toro sin mexicanske gryterett. Koker bare opp sånn uten kjøtt i. Og varmer opp litt potetmos. Sen tar du ev det du har av grønnsaker i kjøleskapet. Og legger opp litt potetmos og gryterett og litt grønnsaker oppi tacolefsene. Godt å spise hvis man vill ha noe raskt å spise og har bare noen taco lefser liggendes inne i skapet. Kjøper alltid litt mer enn hva jeg trenger sånn at jeg kan sslise det her hvis jeg bare blir litt sugen på noe godt å spise ibland :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...