mam26 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 noen som har hatt begge disse vognene eller vet om noen som har hatt d? noen som har nån anbefalinger om va som er best, og vilken som har størst bag del?
Nagilimia Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har bare hørt om ei i venninna mi som har hatt simo duo. Hun solgte den og kjøpte emmajunga duo edge for hun synes den var mye bedre, og litt lettere. Tror emmajunga sin er 1 cm bredere og 2 cm lengre, men det er jeg usikker på.
Nagilimia Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 ble en liten trykk leif: Jeg har bare hørt om ei i barselgruppa til venninna mi som har hatt simo duo. Hun solgte den og kjøpte emmajunga duo edge for hun synes den var mye bedre, og litt lettere. Tror emmajunga sin er 1 cm bredere og 2 cm lengre, men det er jeg usikker på.
allegodetingertre Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Simo har litt større bag (bredere) og er litt lettere i vekt. Emmaljunga er nok lettere å få solgt senere om det har noe å si for deg. Emmaljunga har flere finesser. Liker selv Simo veldig godt, men endte opp med emmaljunga pga godt tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå