Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg trodde det var en aktiv gruppe som traff hverandre på Hamar, men det ser ikke sånn ut...

Hadde vært koselig å starte opp igjen noe da?! Er det lenge siden du gikk gravid sist eller? Og er du langt på vei?

Jeg har en sønn på 8 mnd, og er gravid igjen. Skal på UL på tirsdag for å fastsette termin...

Hei!

Jeg trodde også at det var en fast gruppe på Hamar, så jeg har liksom "ventet" litt på at det skulle legges ut treff.-)) Men vi kan jo bare lage et vi! Kom med forslag på tid og sted:-))

Jeg har en gutt som ble 3 år i april, og er 32+4 i dag. Så jeg er med andre ord "i innspurten" snart, men vil gjerne treffes allikevel! Har ei venninne som er 17+3, og hun er også veldig interessert i treff:-))

Det er en gruppe -hovedsakelig bestående av mai-mager- som har hatt treff i Hamar, og det er nå formiddagstreff på Alle Tiders på onsdag klokken 12. =)

Kosemamma'n som har vært så flink til å sette opp treff har født, og vi andre kommuniserer hovedsakelig på facebook under gruppen "trilletrollene", så treffene har vært annonsert der!

Men møt opp på treff på onsdag om dere kan!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...