Gå til innhold

Hvor ofte hikker babyen i magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madamen her har tre-fem runder hver dag, og det varer i rundt ti min hver gang. Skulle tro hun var på en evig fyllekule :-D

Magen min rister konstant når jeg ligger i sofaen, visste ikke at de hikket SÅ mye!

Er 30+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pia mi hikker ca 3-5 ganger daglig, og det kan vare alt fra 2-5 minutter hver gang. Er i uke 35 =)

Skrevet

Ikke bare min som tydeligvis har en tequilaflaske gjemt der inne et sted alstå :-P

Godt å høre :-)

Skrevet

Jenta i magen her også hikker flere ganger daglig... Er 36+4.

Skrevet

Hei, ja lillemora her inne å hikker opptil flere ganger i løpet av dagen. Det kan vare i 2-5 minutter hver gang. Det sies at barn som hikker mye inni magen, også hikker en del når de kommer ut.

Skrevet

Når er det vanlig at man skal kjenne at de hikker der inne? Er i uke 32 og har aldri kjent hikking.. ikke som jeg vet iallefall...

Skrevet

Jepp, mye hikking på lille trollet mitt her også...varer ikke så lenge og kanskje 3 ganger om dager. spesielt når jeg er i ro. Ofte når jeg har lagt meg.

Skrevet

Jeg har bare kjent hikking en eneste gang, jeg, men er sikker på at det har skjedd mange ganger. Begynner, tro det eller ei, å bli "vant" til bevegelser der inne, så det er ikke alt jeg legger merke til lenger.

Skrevet

Mange ganger om dagen! :)

Skrevet

Minien hikker 3-4 ganger om dagen & det varer ca 10-15 min hver gang, slik har det vært siden uke 26.

Er 33+0

Skrevet

Aner ikke hvor mange ganger,men det er jo ganske ofte at lille solstrålen min hikker.. Det gjorde forsåvidt sønnen min også da han lå i magen:p + han hikka ekstremt etter han var kommet til verden også:P hehe

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har kjent henne hikke kun 1 gang jeg... Er nå 33+4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...